Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوخی با بیل: گرت بهترین فوتبالیست گلف‌باز؟+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
ستاره آلمانی بایرن مونیخ با کاپیتان تیم ملی ولز شوخی جالبی انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک، حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا تصویری از یک زمین گلف و البته تصویر فتوشاپی دیوید بکام را منتشر کرد و از مخاطبانش پرسید که از نظرشان کدام بازیکن می تواند این ضربه را وارد حفره گلف کند.
در همین حال توماس مولر در کامنت بلافاصله به گرت بیل اشاره کرد تا حس شوخ طبعی خود را نشان بدهد. بازیکن ولزی تا کنون پاسخی به این شوخی نداشته است.
در میان بازیکنان فوتبال دنیا هیچ کس به اندازه گرت بیل به ورزش گلف علاقه ندارد.
در حقیقت بازیکن ولزی گاهی حتی در حال تماشای مسابقات گلف از طریق موبایلش رویت شده است و معمولا هر زمان که فوتبال تعطیل است، به سراغ انجام یا تماشای مسابقات گلف می رود.
گرت بیل پس از صعود تیم ملی ولز به یورو پرچمی را تحت عنوان "ولز، گلف، رئال مادرید، به این ترتیب" در دست گرفت که این پرچم به شدت هواداران رئال مادرید را عصبانی کرد.
گرت بیل که پس از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 مسیری نزولی را در رئال مادرید طی می کرد، در روزهای اخیر انتقالش به تیم لس آنجلس اف سی را با قراردادی یک ساله نهایی کرده است و به دوران فوتبالش در لیگ آمریکا ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала