اعلامیه جبهه مقاومت درباره نشست طالبان: مردم فریب بکارگیری ابزاری دین از سوی گروه طالبان را نخورند

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
جبهه مقاومت ملی افغانستان با انتشار اعلامیه ای درباره نشست عالمان گروه طالبان نوشته است، که این گروه به بهانه های گوناگون مردم را دستگیر، شکنجه و می کشد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه مقاومت ملی افغانستان با انتشار بیانیه ی در واکنش به نشست عالمان گروه طالبان نوشته است، که گروه ظالم طالبان که از بدو ظهورشان تا امروز از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نکرده اند، با اشغال دوباره‌ی کابل با بی‌رحمی بیشتر محدودیت‌های بی‌سابقه‌ای را بر مردم بویژه زنان اعمال نموده اند. این‌گروه به بهانه‌های مختلف مردم را بازداشت، شکنجه و به قتل می‌رسانند که با گذشت هرروز اعمال ضدانسانی‌ و اسلامی‌شان برای جهانیان آشکارتر می‌گردد.
تالار لوی جرگه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
نشست علمای طالبان؛ کارشناس: طالبان با این کار آخرين ميخ به تابوت جرگه ها و حیثیت افغانستان می‌زنند
این جبهه افزوده است، که طالبان کشور را در انزوای کامل قرار داده و زندگی را به مردم چنان دشوار ساخته اند که اکثریت آنها از ناگزیری کشور را ترک می‌گویند. این گروه اشغال‌گر در چنین وضیعت آشفته و بی‌اعتمادی، در تلاش است تا با ترفندی زیرنام نشست علما یا جرگه، جامعه جهانی و مردم را فریب دهد و ادعای کسب مشروعیت از راه چنین نمایش‌های اغواگرایانه نماید. مردم افغانستان و جامعه‌ی جهانی به درستی می‌دانند که به دست‌آوردن قدرت و دوام آن از راه های نامشروع و برخلاف رضایت مردم، نمی‌تواند با ابزارهای متحجرانه و غیرمردمی اعتباری یابد.
در ادامه این بیانیه ای آمده است، که بناً از مردم افغانستان انتظار داریم تا متوجه همه‌ی رفتارهای غیرانسانی گروه طالبان بوده، فریب استفاده ابزاری این گروه را از دین و آنچه آنها به اصطلاح "علما" می‌نامند، نخورند و به نمایش‌های کاذب آنها اهمیتی ندهند.
در پایان این جبهه خاطر نشان کرده است، که ما باور داریم که مردم افغانستان و جامعه‌ی جهانی به این گونه نشست‌های پر ازدروغ و غیر دموکراتیک ارزش نخواهند داد. جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان تنها راه حل مشکل کشور را احترام به حقوق بشر بویژه زنان، مردم سالاری و احترام به اراده‌ی مردم و برگزاری انتخابات می داند.
یادآوری می کنیم، که قرار است فردا نشست عالمان گروه طالبان برگزار شود و اما تاکنون برنامه ای کاری این نشست رسانه ای نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала