پدر یک مراکشی محکوم به اعدام از رئیس‌جمهور پوتین خواست پسرش را عفو کند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
طاهر سعدون، پدر ابراهیم سعدون مراکشی که قبلا در جمهوری مردمی دونتسک به اعدام محکوم شده بود، نامه‌ای به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نوشت و در آن از رهبر روسیه برای عفو پسرش کمک خواست.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه‌ای "روسیا سگودنیا" و کانال تلویزیونی آر تی، در کانال تلگرامی خود نوشت، پدر یک مراکشی محکوم به اعدام در جمهوری مردمی دونتسک با تحریریه عربی تماس گرفته و از آنها خواسته است نامه‌ای را به رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه ارسال کند، که آن را این تحریریه به‌طور کلمه به کمله منتشر می‌کند.
در این نامه آمده است: "ولادیمیر ولادیمیرویچ عزیز، ما بسیار امیدواریم که شما در عفو فرزندمان کمک کنید و لبخند و آرامش را به خانواده ما برگردانید که معتقدند ابراهیم کاملاً بیهوده درگیر این جنگ شده است".
پدر محکوم به اعدام نیز با ابراز امیدواری از "شفقت و درایت" پوتین گفت: «بالاخره شما خودتان یک پدر هستید و احساسات یک پدر را می‌دانید».
وی افزود: "علاوه براین، شما به خداوند ایمان دارید که همیشه به صلح، بردباری و بخشش گناهان دعوت می‌کند. در دوران حکومت شما در روسیه، مجازات اعدام لغو شد که به پیروزی زندگی تبدیل شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала