Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کشمش چلسی و بارسا برای "رافینیا”

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
وینگر برازیلی به شدت مورد توجه دو تیم بزرگ اروپا قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا وینگر راست و چپ‌پای لیدز یونایتد در فهرست خرید سه تیم لندنی چلسی، آرسنال و تاتنهام و تیم اسپانیایی بارسلونا قرار دارد.
در همین حال، از ماه جنوری بارسلونا با خود بازیکن و مدیر برنامه‌اش دکو به توافق شخصی دست یافته و به دنبال آماده‌کردن پول خرید این بازیکن و توافق با لیدز یونایتد است.
این در حالی است که شب گذشته چلسی با لیدز برای انتقال وینگر برازیلی به استمفورد بریج با مبلغ 60 تا 65 میلیون پوند به توافق رسید و پس از دست‌یابی به توافق شخصی با دکو، مدیربرنامه‌های رافینیا، این انتقال تکمیل می‌شود.
با این وجود، جرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی گزارش داده بارسلونا هنوز در کورس خرید رافینیا شانس دارد و از قضا این شانس هم بالا است.
دکو که سال‌ها پیراهن بارسلونا را به تن کرد، در حال صحبت با لیدزیونایتد برای پذیرش پیشنهاد بارسا است.
نه تنها دکو بلکه خود بازیکن هم تمایل دارند راهی بارسلونا شوند. کاتالان‌ها سخت در تلاش هستند رافینیا را از چنگ چلسی در بیاورند.
جرارد رومرو گزارش داده بارسلونا از طریق توافق با منچستریونایتد بر سر فروش 20+65 میلیون یورویی فرنکی دیونگ توانسته پول خرید رافینیا را آماده کند و به همین علت است که آن‌ها تمام تلاش‌شان برای هایجک این وینگر برازیلی را به کار بسته‌اند.
در نهایت باید دید که رافینیا به چلسی می‌رود یا اینکه مسیر لالیگا و بارسلونا را در پیش می‌گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала