Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 ستاره‌ی که فنی‌تر از نیمار هستند؛ هازارد و دی‌بروین انتخاب اول مهاجم برزیلی+ عکس

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2022
عضو شوید
نیمار از ستاره‌هایی که با استعدادتر از دیگران هستند را معرفی کرد که چند بازیکن رئال و لیورپول نیز در فهرست او دیده می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار جونیور ستاره برزیلی باشگاه پاریسن‌جرمن نام‌های 5 بازیکنی را که فکر می‌کند از نظر فنی استعداد بیشتری نسبت به او دارند را فاش کرد که در بین آن بازیکنانی فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز دیده می‌شود.
او که در سال 2014 به بارسلونا پیوست؛ از وی به عنوان یکی از بهترین تکنسین‌های فوتبال تمجید شده است.
اگرچه او در برخی موارد مورد انتقادها نیز قرار گرفته به خصوص این‌که در پاریس موفق به فتح لیگ قهرمان نشده، اما با آن‌هم بازی‌های تماشای این مهاجم در زمین لذت بخش است. لیست مدافعانی که او با دریبل زدن و حُقه بازی‌هایش تحقیر کرده به سختی قابل پیگیری است.
با این حال، هنوز پنج بازیکنی هستند که نیمار معتقد است نسبت به او استعدادهای فنی بیشتری دارند.

نیمار می‌گوید: "فنی‌تر از من؟ نمی‌دانم می‌توانم به آن پاسخ دهم یا نه. با تمام تواضع دنیا، من خودم را یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان امروز فوتبال می‌دانم."

اما با این‌وجود او در ادامه نام ادن هازارد ستاره رئال مادرید را به همراه کوین دی بروین در لیست‌اش اضافه می‌کند. البته نیمار از تیاگو آلکانتارا هافبک لیورپول نیز یادآوری می‌کند.
‌تعجب برانگیز‌ترین کاندیدایی که از او نام برده نمی‌شود، لیونل مسی است که بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند.
علاوه بر این، نیمار هم تیمی دیرینه‌اش در PSGمارکو وراتی را نیز در میان چهار نفر فوق الذکر قرار می‌دهد. این ستاره ایتالیایی چند سالی است که فرمانده کل خط هافبک باشگاه و کشورش است.
جای تاسف است که هواداران رئال مادرید از زمان انتقال هازارد به سانتیاگو برنابئو در سال 2018، شاهد مهارت‌های فنی وی در بهترین حالت‌اش نبوده‌اند. مصدومیت‌ها کار او را به حدی سخت کرده که او فقط یک نیمکت‌نشین دیگر برای کارلو آنچلوتی به شمار می‌رود.
فلورنتینو پرز تحت فشار است زیرا گفته می‌شود آدیداس می‌خواهد نیمار را در رئال مادرید ببیند.
طبق گزارش ال ناسیونال، آدیداس اصلی‌ترین حامی مالی قهرمان 14 بار لیگ قهرمانان اروپا، دوست دارد یکی از مطرح‌ترین ورزشکاران‌اش (نیمار) را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. اعتقاد بر این است که فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال در گذشته علاقه مند به جذب نیمار بوده و آدیداس به او فشار می‌آورد تا چراغ سبز نشان دهد.
بنامه تلویزیونی El Chiringuito در اسپانیا هفته گذشته ادعا کرد که پاریسن‌جرمن آماده جدایی از این بازیکن 30 ساله است و پیشنهادات 50 میلیون یورویی را مورد بررسی قرار خواهد داد.
پی‌اس‌جی این بازیکن برزیلی را به باشگاه‌های مختلفی از جمله بارسلونا، چلسی و منچستریونایتد و رئال مادرید پیشنهاد داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала