آلمانی‌ها از معاش شولتز شوکه شدند

© AP Photo / Alessandra TarantinoМинистр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме
Министр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
عضو شوید
گزارشی که در مورد دستمزد سیاستمداران آلمانی درج شده بود، شهروندان این کشور به شدت از مقامات انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Bild آلمان، در گزارشی از دستمزد ماهانه مقامات این کشور پرده برداشت و شهروندان این کشور از معاش صدراعظم شان شوکه شدند.
به گفته این روزنامه، اولاف شولتز، صدراعظم این کشور، در ماه بیش از 30 هزار یورو معاش می‌گیرد، از نگاه دریافت بلندترین معاش، معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد با دریافت بیش از 25 هزار یورو دوم، آنالنا بربوک وزیر خارجه و وزیر مالیه، با 25 هزار یورو و پس از آنها وزیر دفاع با 20 هزار یورو در رتبه چهارم قرار گرفت.
برلین آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2019
رکود اقتصاد آلمان
یکی از دنبال کننده‌های این صفحه به اسم W_Munny00نوشته است: " گستاخی محض! اینها کسانی هستند که ثروتمند می شوند و وظایف خود را انجام نمی دهند. شولتز می‌داند چگونه دزدی کند."
کاربر دیگری به نام Elmis Sis در این مورد اظهار نظر کرده است: " 'ما اولویتهایتان را می بینیم: شما مردم را تشویق می کنید که کم حمام بروند، گرمایش را در زمستان افزایش دهند، و بودجه بیمه سلامتی را افزایش دهند، و غیره. اما در عین حال، میتوانید جیبتان را پر کنید. در حالی که درآمدتان به طور پیوسته افزایش مییابد، دهان شهروندان را با یک پول بسته می‌کنید، در حالی که درآمد شما به طور مداوم افزایش می یابد."
یکی از کاربران دیگر نیز افزوده است: "در این مورد او (شولتز) باید مسئولیت پذیر باشد. اینگونه بودجه را غارت میکنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала