Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تضمین قطر برای عدم آزار دگرباشان جنسی در 2022+ عکس

© NASEEM ZEITOONشعار مونديال قطر 2022
شعار مونديال قطر 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
عضو شوید
مسولان برگزاری جام جهانی قطر به طرفداران دگرباش جنسی تضمین داده که آنها را تحت تعقیب قرار نخواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مسولان برگزاری مسابقات جام جهانی قطر 2022؛ تضمین داده‌اند که هواداران همجنس‌گرا هنگام بازدید از این کشور در ماه نوامبر (زمان برگزاری WC2022) مورد آزار و اذیت قرار نخواهند گرفت.
یک کارگروه یوفا از جمله مارک بولینگهام مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس، برای سومین بار از دوحه دیدار کردند تا در این محدوده صحبت کنند.
بولینگهام قبلاً فاش کرده که 13 تیم اروپایی شرکت کننده به دنبال توافق بر سر یک موضع واحد خاص از جمله "هر حرکت نمادینی که ما در مجموع می‌خواهیم انجام دهیم" هستند.
احتمالاً پیام‌هایی برای حمایت از حقوق بشر در بالادست‌های تمرین برای همه طرف‌های اروپایی در عمل مشاهده می‌شود.
اما این گروه کاری به ریاست میشل اووا ایتالیایی - رییس مسئولیت اجتماعی یوفا - به دنبال تضمینی برای رفتار با هواداران همجنس‌گرا بود که به این کشور محافظه‌کار خلیج فارس می‌رفتند.
پیشنهادهایی وجود دارد مبنی بر این که هتل‌ها ممکن است از اتاق مشترک زوج‌های همجنس گرا جلوگیری کنند اما یوفا گفت: "حقوقLGBTQI+ به طور طولانی مورد بحث قرار گرفت. مطابق با بیانیه‌های قبلی که از همه به قطر خوشامد می‌گفتند و تضمین‌های محلی در مورد استقبال ایمن از طرفداران با پرچم‌های رنگین کمانی ارائه شد، توافق شد که فرهنگ و آداب و رسوم محترم است. این گروه سوال کردند که آیا پرسنل هتل‌ها در مورد نیاز به اسکان دادن بدون تبعیض از همه مهمانان مطلع شده‌اند یا خیر و اطمینان حاصل کردند که این مورد موجود است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала