Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روز نخست "تکواندوی آزاد کره"؛ سه پنجمی سهم افغانستان شد

تیم ملی تکواندو
تیم ملی تکواندو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
عضو شوید
ملی‌پوشان تکواندوی کشور با وجود پیروزی مقابل حریفان قدر، موفق به کسب مدال نشدند.
به گزارش اسپوتنیک، ورزشکاران تکواندوی افغانستان در نخستین روز رقابت‌های تکواندوی اوپن کره جنوبی بعد از سه پیروزی و سه شکست به سه مقام پنجمی دست یافتند.
به نقل از فدراسیون ملی تکواندوی افغانستان، در نخستین رقابت صبح امروز محسن رضایی نماینده وزن 58 کیلوگرام کشور ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد سپس در بازی دوم حریف پر توان استرالیایی‌اش را با تفاوت امتیاز عالی شکست داد ولی در کوارتر فاینل از تکواندو کار کره با اختلاف یک امتیاز باخت و از رسیدن به مدال باز ماند و جایگاه پنجم این رقابتها را کسب کرد، رضایی چند روز قبل توانسته بود که از قهرمانی آسیا برنز کسب کند.
رامش حسینی تکواندو کار وزن ششم افغانستان در اولین بازی اش طوفانی ظاهر شد و توانست که حریف کرهیی اش را در روند اول 12 بر صفر ببرد و در روند دوم با ضربه دولیوچاگی محکم به صورت حریف اش، این تکواندو کار کره‌ای را ناک اوت نمود ولی در بازی بعد از حریف ایرانی اش باخت و جایگاه پنجم کره اوپن را بدست آورد.
در وزن هشتم علی اکبر امیری که دو روز پیش در رقابتهای قهرمانی آسیا برنز بدست آورده بود در کره اوپن موفق شد که حریف پر توان کره‌ای اش را شکست بدهد ولی در بازی بعدی ضمن پیروزی در یک روند مقابل حریف از ایران در نهایت دو بر یک در تعداد روند ها شکست خورد و جایگاه پنجم این رقابتها را بدست آورد.
اما فردا افغانستان در وزن چهارم دو نماینده دارد، حکمت الله زین و حسین لطفی آخرین نمایندگان کشور در رقابتهای آزاد کره است که در برابر حریفان شان وارد نبرد خواهند شد.
لازم به ذکر است که این رقابت‌ها فردا در بخش مبارزه به پایان می رسد و پس فردا در بخش پومسه پیگیری خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала