Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیم چشمی ویلشر به سکان هدایت اکادمی آرسنال+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович / جک ویلشر ستاره سابقش آرسنالجک ویلشر ستاره سابقش آرسنال
جک ویلشر ستاره سابقش آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
عضو شوید
جک ویلشر ستاره سابق آرسنال مذاکراتی را برسر هدایت تیم جوانان این تیم انجام داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی از انگلیس منتشر شده که جک ویلشر با باشگاه سابقش آرسنال برسر تصدی سُکان هدایت یکی از بخش‌های آکادمی آنها مذاکراتی را انجام داده است.
هر دو کوین بتسی مربی تیم زیر 23 سال و دن میکیچه سرمربی تیم زیر 18 سال طی قراردادهای جداگانه به کراولی تاون رفتند و پیر میرتساکر مدیر آکادمی در تابستان امسال به دنبال جایگزینی آنها است.
اعتقاد بر این است که این بازیکن 30 ساله هنوز هم آرزوی بازی کردن دارد اما "ایونینگ استاندارد" گزارش نموده که ویلشر با هم تیمی سابق خود مرتساکر در مورد دو پُست خالی صحبت نموده است.
این گزارش می‌افزاید: "اعتقاد بر این است که مذاکرات در مراحل اولیه است و باشگاه همچنین در حال بررسی نامزدهای داخلی است."
ویلشر 30 ساله پس از یک دوره‌ی کوتاه در دانمارک با آرهوس؛ در حال حاضر بدون تیم است. هافبک سابق آرسنال در فصول اخیر زمان زیادی را در پایگاه کولنی آرسنال در لندن گذرانده و فصل گذشته با تیم اصلی تمرین می‌کرد و در عین حال به تیم زیر 23 و 18 سال کمک می‌کرد.
ویلشر که در ماه فبروری صحبت می‌کرد از چشم انداز چرخش حرفه‌ای در مسیر مربیگری صحبت داشت.

او به وب سایت آرسنال گفت: "من تا حد امکان مربیگری کرده‌ام. بدیهی است که اگر سرمربی به بازیکنی نیاز داشته باشد و آنها همزمان در حال تمرین باشند، کار بسیار سختی بود، اما در واقع به دلیل کووید خیلی خوب بود که صبح با تیم اول تمرین می‌کردم و سپس مربیگری می‌کردم. بعد از ظهر با زیر 18 سال با دن، مکس، کریس و دوباره، آنها واقعا خوب بودند."

ویلشر افزود: "من احساس می‌کنم حتی در مدت زمان کوتاهی به‌عنوان مربی بسیار پیشرفت کرده‌ام، چیزهای زیادی در مورد جنبه مربیگری بازی یاد گرفته‌ام، واقعاً از آن لذت برده‌ام."

ویلشر که ماه گذشته صحبت می‌کرد، اضافه داشت: "من هرگز به پتانسیل کامل خود به عنوان یک بازیکن نرسیدم و همه این را می‌دانند. فکر نمی‌کنم تا زمانی که به عنوان مربی به آن نرسم هرگز آن را بپذیرم. پذیرفتن این چیز سختی است و به همین دلیل است که هنوز هم آرزوی بزرگ و سوزان برای موفقیت در بازی در من وجود دارد. من فقط احساس می‌کنم هنوز چیزی در من وجود دارد که می‌خواهد به سطح بالایی برسد و احتمالا دیگر هرگز به عنوان یک بازیکن نخواهد بود. پس اگر بتوانم به عنوان مربی این کار را انجام دهم، چرا که نه؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала