Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا دست‌بردار نیست؛ ادامه تلاش آبی اناری‌ها برای خرید لواندوفسکی

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی Russia World Cup Poland Training
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا تلاش دارند تا پیشنهاد شان برای لواندفوسکی را افزایش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ سومین پیشنهاد بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی را به مانند دو پیشنهاد رسمی قبلی بلوگرانا، رد کرد.
این پیشنهاد بارسلونا از پیشنهادات قبلی بیشتر بود: 40 میلیون یورو ثابت و 5 میلیون یورو متغیر؛ با این حال این مبلغ هم نتوانست سران بایرن مونیخ را برای صدور اجازه خروج روبرت لواندوفسکی قانع کند.
بایرن مونیخ بر اساس گزارشات بیلد، برای فروش روبرت لواندوفسکی 50 میلیون یورو ثابت می خواهد و به هیچ عنوان حاضر نیست مبلغی کمتر از این رقم را بپذیرد.
در همین رابطه، جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به بارسلونا خبر داده که باشگاه بارسلونا می‌خواهد پیشنهاد خود را برای لواندوفسکی افزایش دهد، زیرا او هدف قطعی و اول ژاوی سرمربی بارسلونا است.
سران بلوگرانا نخستین اهرم اقتصادی خود را با فروش حق پخش تلویزیونی فعال کرده است و اکنون قصد دارند که پیشنهاد بالاتری برای ستاره لهستانی بایرن مونیخ ارائه کند و هرچه زودتر او را به خدمت بگیرد.
با این وجود کاتالان ها هنوز معتقد هستند که نباید بیش از 50 میلیون یورو برای لواندوفسکی بپردازند. در آن طرف ماجرا بایرن مونیخ حداقل 50 میلیون یورو برای فروش لواندوفسکی به بارسلونا می‌خواهد.
با این وجود در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید سرانجام داستان لواندوفسکی و بارسلونا چه می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала