Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا – بارسا؛ بی‌تفاوتی سران مونیخ به تماس‌ سران بلوگرانا

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
سران باشگاه بایرن مونیخ به تماس سران بلوگرانا برای لواندوفسکی بی اعتنایی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سران باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای انتقال رابرت لواندوفسکی به رختکن بلوگرانا انجام داده‌اند که البته هنوز ثمربخش نبوده است.
نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ امروز پیشنهاد سوم بارسلونا برای انتقال رابرت لواندوفسکی به لالیگا با مبلغ 40 میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش را نیز رد کرده و تمایلی به فروش ستاره لهستانی تیم خود نشان نداده‌اند.
طبق آخرین گزارش‌ها، باشگاه آلمانی بایرن مونیخ به تماس های متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا پاسخ نمی دهد. بارسلونا پس از اینکه مدیران بایرن جوابشان را ندادند از طریق burofax که یک نامه ثبت شده است و از طریق اداره پست اسپانیا ارسال می شود اقدام کردند که ظاهرا باواریایی ها آن را هم نادیده گرفته اند.
گفتنی است رابطه بایرن حتی با ایجنت لواندوفسکی نیز به دلیل روابطش با بارسلونا خراب توصیف می شود. البته پینی زهاوی نماینده رابرت با خوان لاپورتا دوست است و بر این انتقال اصرار دارد.
بر اساس شایعات بایرن مونیخ برای رابرت لواندوفسکی حداقل 50 میلیون یورو می خواهد و شاید پس از دریافت چنین پیشنهادی نظر آن ها تغییر کند. پیشنهادات بارسلونا اگرچه نسبت به اوایل بیشتر شده اما هنوز با این رقم برابر نیست.
البته اخبار حاکی از آن است که اگر بایرن مونیخ با انتقال ستاره لهستانی به بارسلونا موافقت نکند او در اردوی پیش‌فصل این تیم شرکت نخواهد کرد.
تمرینات بایرن مونیخ از حدود 10 روز دیگر شروع می شود و احتمال دارد تا آن روز تکلیف آینده رابرت لواندوفسکی نیز مشخص شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала