Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای اتهام بزرگ "سرجیو راموس" علیه بارسلونا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
کاپیتان پیشین رئال مادرید باشگاه بارسلونا را متهم به رشوه دادن به داوران کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در مکالماتی که از سوی نشریۀ "ال کونفیدنسیال" منتشر شده، راموس در پیامی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شد که به نظر می‌رسد آنها قصد دارند از قهرمانی بارسا در فصل 19-2018 مطمئن شوند.
این مکالمه راموس با رئیس فدراسیون اسپانیا به تاریخ 20 جنوری 2019 برمی گردد زمانیکه بارسلونا با نتیجه 3 بر یک لگانس را شکست داد و گل دوم بارسا جنجال زیادی به پا کرد.
عد از پیروزی 3-1 بارسلونا مقابل لگانس در سال 2019، سرخیو راموس در پیامی به لوئیس روبیالس، گفت:
"روبی، ما به صورت جدی نگران عملکرد VARهستیم، مخصوصاً در قبال بارسلونا. کاری که داوران انجام می دهند مایه شرمساری و بی شرمی است. روی صحنه گل دوم بارسلونا، خطای سوارز روی دروازه بان را دیدی؟ مسخره است."
روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در پاسخ به پیام راموس، گفت:
"شب بخیر، سرخیو تو کاپیتان تیم ملی هستی و صدها بازی انجام دادی و می دانی بعضی وقت ها آراء مختلف می شود. می دانی من به چنین اتفاقی ورود نمی کنم. ما برای بهبودی داوران تلاش می کنیم."
مدافع اسپانیایی تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد رئال را به مقصد پاری‌سن‌جرمن ترک کرد؛ اکنون اماا مشخص شد که در زمان حضورش در سانتیاگو برنابئو از عملکرد کمک داور ویدیویی چندان راضی نبوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала