Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالدینی دو سال دیگر با میلان تمدید کرد

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISПаоло Мальдини
Паоло Мальдини - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
عضو شوید
قرارداد پائولو مالدینی مدیر فنی میلان به مدت دو سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با اعلام رسمی باشگاه میلان ایتالیا، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا قرارداد خود را با میلان تا 30 جون 2024 تمدید کردند.
هم‌چنین خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان در تکمیل این بیانیه چنین عنوان می‌کند که بندی برای تمدید خودکار سال سوم نیز در این قرارداد گنجانده شده است.
در بیانیه رسمی باشگاه میلان به همین مناسبت آمده است:
"ما با افتخار اعلام می‌کنیم که قرارداد پیشنهاد شده به پائولو مالدینی، مدیر فنی و فردریک ماسارا، مدیر ورزشی، مورد موافقت هر دو نفر قرار گرفته است. مالدینی و ماسارا به مدت دو سال دیگر به فعالیتشان در باشگاه میلان ادامه می‌دهند."
در ادامه این بیانیه آمده است:
"تمدید این قراردادها به حفظ ثباتی که اکنون در کل باشگاه وجود دار‌د کمک می‌کند و این ثبات به میلان جهتی می‌دهد تا بتواند به افتخارات و پیروزی های بیشتری دست یابد."
تمديد قرارداد مالدینی و ماسارا با روسونری در شرایطی رخ داده است که اگر این قراردادها تمدید و امضا نمی‌شد، پیش‌فصل میلان در تاریخ چهارم جولای بدون حضور مدیر فنی و ورزشی باشگاه یعنی پائولو مالدینی و ریکی ماسارا استارت می‌خورد.
به نظر می‌رسد بعد از تمدید قرارداد مالدینی و ماسارا، مدیریت میلان به دنبال آغاز فعالیتش در بازار نقل و انتقالات است تا بتواند از استفانو پیولی حمایت کافی را کرده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала