Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بودجه 200 میلیونی بارسا برای 4 خرید تابستانی

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
بارسا قصد دارد چهار بازیکن جدید در تابستان به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا 200 میلیون یورو را برای جذب لواندوفسکی، رافینیا، برناردو سیلوا و جول کونده در تابستان اختصاص داده است.
این در حالیست که رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ اولویت اصلی باشگاه است و پس از آن بارسا تمرکزش را روی گزینه های دیگر رافینیا از لیدز، سیلوا از ستی و کونده از سویا خواهد گذاشت.
نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی است که بارسا به دنبال این است که با فروش 15 درصد دیگر از حق پخش تلویزیونی اش که 400 میلیون یورو برای این تیم درآمد زایی خواهد کرد، این هزینه را تامین کند.
این باشگاه امیدوار است که قسمت دوم حق پخش تلویزیونی اش را تا 17 جولای به فروش برساند. دقیقا تاریخی که تور تابستانی این تیم در ایالات متحده که شامل چهار بازی دوستانه که یکی از آنها الکلاسیکو است، آغاز خواهد شد.
این گزارش می افزاید که تیم ژاوی به مدافعان با تجربه چلسی از جمله سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز علاقه مند است.
لوا – بارسلونا؛ ایجنت ستاره لهستانی قول داده است
به تازگی نماینده لواندوفسکی به مدیران بارسا وعده داده است که این تیم با پرداخت 40 میلیون یورو میتوان لوا را از بایرن مونیخ خریداری کند. لوا یک سال دیگر با قهرمان آلمان قرارداد دارد، اما ظاهرا علاقه شخصی این بازیکن برای بارسایی شدن کار مدیران بایرن را سخت کرده است. هر چند در گزارش ها آمده که بایرن مونیخ پاسخ مثبتی به درخواست های بارسا در خصوص لوا نداده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала