Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگیری ستاره سابق بارسا از سوی پولیس در جریان مسابقۀ فوتبال

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
گابریل میلیتائو، مدافع سابق بارسلونا، به دلیل لت و کوب سرمربی تیم حریف از سوی پولیس دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، گابریل میلیتائو، مدافع سابق بارسلونا که در حال حاضر هدایت باشگاه فوتبال آرژانتینوس جونیورز را به عهده دارد، اخیراً پس از درگیری با مربی تیم حریف از سوی پولیس دستگیر و برای گرفتن اظهارات به یک پاسگاه پولیس محلی برده‌ شد.
این اتفاق در هفته ششم لیگ برتر آرجانتین و در جریان دیدار دو تیم کوردوبا و آرژانتینوس جونیورزافتاد. در نیمه نخست این دیدار و هنگامی که همه چیز صفر صفر مساوی بود، میلیتائو به تصمیم داور اعتراض کرد و سپس گاریکا سرمربی کوردوبا، نظر خود را در مورد رفتار همتاری خودش ارائه کرد، این موضوع زیاد برای میلیتائو خوشایند نبود و هر دو مربی با هم درگیر شدند.
سیلویو تروکو، داور بازی پس از دیدن درگیری دو مربی تصمیم گرفت هر دو را اخراج کند، اما این مانع از جوشیدن خون میلیتو نشد و وی به سمت گاریکا سرمربی کوردوبا رفت و چندین مشت به صورت او کوبید.
پس این که درگیری به اوج خودش رسید، پولیس ورزشگاه مداخله کرد و هر دو مربی را از هم جدا کرد. در نهایت هر دو مربی از ورزشگاه بیرون شدند و میلیتائو برای گرفتن اظهارات به اداره پولیس محلی برده شد.
تا هنوز مشخص نیست که چه تصمیم در مورد دو مربی گرفته خواهد شد اما قابل پیش‌بینی است که محرومیت سنگینی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала