Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت تنگاتنگ اینتر و میلان برای جذب دیبالا+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
آث میلان در تلاش است تا پائولو دیبالا را از اینترمیلان برباید و این بازیکن آرجانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه هفته گذشته پائولو دیبالا با اتمام قراردادش با یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و در حال حاضر بازیکن آزاد است. نماینده این بازیکن در حال مذاکره با اینترمیلان است و در صورتی که مشکلی پیش نیاید وی تا چند روز دیگر به نائب قهرمان سری‌آ خواهد پیوست.
با این حال نشریه گاتزتا دلواسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد که باشگاه میلان قصد دارد با اینتر برای جذب ستاره آرجانتینی به عنوان بازیکن آزاد وارد رقابت شود.
مدیران میلان باور دارند که دیبالا در خط حمله موثر خواهد بود و می‌تواند جانشین مناسب برای زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو باشد که پا به سن گذاشته اند و در پایان فصل ممکن از این تیم جدا شوند.
باشگاه‌های دیگری همچون رم، آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام به شکل ضمنی مشتاق به جذب دیبالا هستند اما این بازیکن بیش از همه تمایل دارد تا در ایتالیا به کار خود ادامه دهد و بهترین گزینه برای او، اینتر میلان است. انتظار می‌رود جلسات بیشتری در چند روز آینده بین دیبالا و باشگاه اینتر برگزار شود.
حالا دیده شود که تداخل میلان این بازیکن را از اینترمیلان دور خواهد کرد و یا این بازیکن فصل آینده برای نراتزوری توپ خواهد زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала