Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موضع سخت "بارسا" در مقابل دمبله؛ "عثمان" و تیم جدید بزودی..

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
موضع بارسا برای تمدید قرارداد با ستاره فرانسوی اش هیچ تغییری نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله با پایان قراردادش با بارسا هم اکنون بازیکن آزاد است و هیچ تعهدی به بلوگرانا ندارد.
وی میتواند آزادانه تیم جدیدش را انتخاب کند، اما هم خودش و هم ژاوی میل بر ماندن در بارسا دارند و به همین خطر است که دمبله تا کنون تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.
صبح امروز مارکا مدعی شد، تا کنون هیچ توافقی میان او و باشگاه صورت نگرفته است، زیرا بارسلونا حاضر پذیریش ارقام درخواستی این وینگر فرانسوی نیست.
به گفته مارکا، دمبله از وضعیت مذاکرات با بارسا خسته شده است و میخواهد تیم جدیدش که به احتمال زیاد چلسی است را انتخاب کند.
در همین حال روزنامه سپورت منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز در دیگر گزارشی مدعی شد که بارسا در روند مذاکرات کوتاه بیا نیست و حاضر نیست از موضع خود بخاطر کاهش 40 درصدی حقوق را صرف نظر کند.
بر اساس این گزارش، بارسلونا به عثمان دمبله اعلام کرده است که قصد ندارد پیشنهاد جدید و باب طبع او را برای تمدید با این بازیکن فرانسوی اعلام کند و این موضوع به این معنی است که دمبله به درهای خروجی نزدیک تر خواهد شد.
سپورت میگوید، بارسا به دلیل بحران مالی اش تصمیم به کاهش حقوق بسیاری از بازیکنان کرده که دمبله یکی از آنهاست، اما ظاهرا عثمان با این اقدام مدیران بارسا مخالفت کرده و به همین خاطر است که روند تمدید قرارداد طولانی شده است.
بارسا معتقد است کم شدن 40 درصد حقوق دمبله او را به مبلغ دستمزد آنسو فاتی میرساند و این کاملا ایده آل است.
گفته میشود این وینگر فرانسوی از چلسی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاد دارد، اما شانس چلسی با توماس توخل برای جذب دمبله بیشتر است، زیرا این سرمربی آلمانی قبلا با دمبله در دورتمند کار کرده و دوباره نیز مشتاق است تا او را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала