اکثریت آمریکایی ها به انتخاب مجدد بایدن رای منفی دادند

© AP Photo / Andrew HarnikПрезидент CIF Джо Байден
Президент CIF Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
نتایج یک نظر سنجی تاز در آمریکا نشان داد که 70 درصد آمریکایی ها مخالف انتخاب مجدد بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال 2024 هستند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه هیل با استناد به داده های نظرسنجی هاروارد CAPS-Harrisمی نویسد: " بیش از 70 درصد از آمریکایی ها با انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در سال 2024 مخالفت خود را ابراز کرده اند".
طبق این گزارش، 71 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که بایدن نباید دوباره برای پست ریاست دولت نامزد شود، در حالی که 29 درصد نظر مخالف دارند. در عین حال، در میان مخالفان نامزدی مجدد بایدن، حدود نیمی از آنها معتقدند که او "رئیس جمهور بدی" است، یک سوم به سن او اشاره کردند و یک چهارم نیز در مورد نیاز به تغییر در رهبری آمریکا صحبت کرده اند.
نشریه به نقل از مارک پن، مدیر دانشگاه هاروارد CAPS-Harrisنوشت:"رئیس جمهور بایدن ممکن است بخواهد دوباره نامزد شود، اما رأی دهندگان به ایده دور دوم نه خواهند گفت و نارضایتی شان را از کار وی در پست ریاست جمهوری ابراز خواهند داشت."
وی اضافه کرد که تنها 30 درصد از حامیان دموکرات حتی در دوره مقدماتی حزب دموکرات به او رای خواهند داد.
این در حالی است که به گزارش روزنامه هیل، حمایت رای دهندگان از ترامپ ادامه یافته است. براساس همین نظر سنجی، 44 درصد پرسش‌شوندگان گفته‌اند که به ترامپ رای خواهند داد.
او درماه می در یک نظر سنجی مشابه نیز حمایت 44 درصد رای‌دهندگان را به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала