Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست همیلتون از هواداران: فرستاپن را هو نکنید

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
لوئیس همیلتون از هواداران بریتانیایی خواست تا با رقیبش ماکس فرستاپن احترام بگذارند و وی را هو نکنند.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس همیلتون از هواداران خودش خواست تا در گرندپری بریتانیا، رقیب قدیمی‌اش ماکس فرستاپن را هو نکنند و به رانندۀ هالندی احترام بگذارند.
رابطه میان همیلتون و ماکس پس از آن خصمانه شد و میان هواداران نیز رخنه کرد که سال گذشته صحنۀ سیلورستون اتفاق افتاد. سیلورستون صحنه برخورد دراماتیک همیلتون و فرستاپن در مسابقه سال گذشته است؛ حادثۀ که تنش‌ها را بین هر دو اردو در طول مبارزه قهرمانی را افزایش داد.
ورشتاپن در آخرین دور مسابقه در ابوظبی به طرز بحث انگیزی همیلتون را شکست داد و قهرمان شد.
او پس از قهرمانی و وقتی با رسانه‌ها صحبت می‌کرد، از سوی هواداران همیلتون هو شد و حالا این رانندۀ بریتانیایی از هوادارانش خواسته است تا چنین کاری را تکرار نکنند.
همیلتون در این مورد گفت: "من فکر می‌کنم ما بهتر از این هستیم. من می‌گویم که نیازی به هو کردن نداریم. ما هواداران فوق‌العاده‌ای داریم، هواداران ورزشی ما احساسات را بالا و پایین می‌کنند، اما من قطعاً با هو کردن موافق نیستم. فکر نمی‌کنم لازم باشد این کار را انجام دهیم. من فکر می‌کنم ما باید اینجا باشیم و به همه فشار بیاوریم. فرقی نمی‌کند کسی را هو کنید، او قبلا اشتباه کرده است یا هر چیز دیگری. اما من واقعا از حمایتی که در اینجا دارم قدردانی می‌کنم. شاید برخی از آن‌ها هنوز هم درد سال گذشته را احساس می کنند."
این در حالی‌ست که سال گذشته ورشتاپن گفت هیچ فایده‌ای ندارد که به هواداران گرندپری هالند بگوییم که همیلتون را هو نکنند زیرا این بخش طبیعی از مناسبت‌های ورزشی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала