رد کردن پهپادهای غربی و ترکی از سوی اوکراین به دلیل ناتوانی در برابر پدافند هوایی روسیه

© AP Photo / DHA A Turkish-made Bayraktar TB2 drone is seen shortly after its landing at an airport in Gecitkala, known as Lefkoniko in Greek, in Cyprus, Monday, Dec. 16, 2019
A Turkish-made Bayraktar TB2 drone is seen shortly after its landing at an airport in Gecitkala, known as Lefkoniko in Greek, in Cyprus, Monday, Dec. 16, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
پهپادهای ایالات متحده و ترکیه که در اختیار اوکراین قرار می گیرند در برابر پدافند هوایی روسیه ناتوان هستند.
به گزارش اسپوتنیک، بیزینس اینسایدر به نقل از پرسنل نظامی و کارشناسان اوکراینی می نویسد: ارتش اوکراین به دلیل ناکارآمدی پهپادهای امریکایی و ترکیه ای در برابر پدافند هوایی روسیه تلاش می کند از آنها کار نگیرد.
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2022
وزارت دفاع روسیه: پهپاد شناسایی اوکراین سرنگون شد
به گفته کارشناسان، کارگیری از پهپادهای غربی گران قیمت در منطقه نبرد منطقی نیست، زیرا سیستم های دفاع هوایی روسیه و سامانه های دفاع هوایی روسیه به سرعت آنها را شناسایی و از بین می برند.
همانطور که در مقاله ذکر شده، ایالات متحده قصد داشت پهپادهای شناسایی و ضربتی MQ-1C گری ایگل را به نیروهای مسلح اوکراین بفرستد، که از نظر عملکرد بسیار برتر از TB2 بیرقدار ترکیه هستند. با این حال، منابع ناشناس در نیروهای مسلح اوکراین گفتند، که کیف به چنین تجهیزاتی نیاز ندارد.
این منبع از ارتش اوکراین گفت، که یک دستگاه به ارزش ده میلیون دالر در اولین پرواز سرنگون می شود. نویسندگان این نشریه خلاصه کردند، رهبری اوکراین با درک اینکه هواپیماهای بدون سرنشین کمکی نمی کنند، اکنون آغاز به درخواست جنگنده های مدرن آخرین نسل از ایالات متحده و دیگر متحدان غربی کرده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که نیروهای مسلح این کشور پیش از این وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی نیروهای مسلح اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала