وزارت خارجه بریتانیا بار دیگر حکم دادگاه مزدوران اش را در دونتسک را محکوم کرد

© Flickr / Cardinal Canary Британский и шотландский флаги на здании банка Lloyds в Эдинбурге
Британский и шотландский флаги на здании банка Lloyds в Эдинбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
پیشتر گزارش شده بود که دو مزدور انگلیسی دیگر به نام‌های دیلن هیلی و اندرو هیل در این جمهوری متهم شدند. آنها متهم به همان موادی هستند که قبلاً محکوم شده بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز، وزارت امور خارجه بریتانیا بار دیگر حکم دادگاه مزدوران انگلیسی در جمهوری دونتسک را محکوم کرد.

پیشتر گزارش شده بود که دو مزدور انگلیسی دیگر به نام‌های دیلن هیلی و اندرو هیل در این جمهوری متهم شدند. آنها متهم به همان موادی هستند که قبلاً محکوم شده بودند.

بر اساس بیانیه به نقل از این شبکه خبری وزارت خارجه بریتانیا "استفاده از اسیران جنگی و غیرنظامیان برای اهداف سیاسی" را محکوم می کند. ظاهراً وزارت خارجه موضوع مزدوران را با مسکو مطرح کرده است.
Солдаты украинской армии на учениях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
رسانه: بریتانیا بیش از یک میلیارد یورو دیگر به اوکراین کمک می‌کند

خاطرنشان می شود که لندن به طور مداوم با کی یف در خصوص سرنوشت این شهروندان در تماس است و از تلاش های اوکراین برای آزادی آنها حمایت می کند.

نهم جون در دونتسک سه خارجی که در ماریوپل دستگیر شده بودند به اعدام محکوم شدند - دو شهروند بریتانیایی شان پینر و آیدن آسلین، و همچنین یک شهروند مراکشی، سعدون براهیم. هر سه نفر به تجاوز مسلحانه اوکراین با هدف به دست گرفتن قدرت در جمهوری دونتسک اعتراف کردند. لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس، حکم اعدام مزدوران بریتانیایی در جمهوری دونتسکرا محکوم کرد و آن را غیرقانونی خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала