وزارت خارجه روسیه: ادامه اقدامات تحریک‌آمیز از سوی کی‌یف، عواقب بدی برایشان در پی خواهد داشت

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو از اقدامات تلافی جویانه در پاسخ به اقدامات کی‌یف اجتناب می‌کند، اما اوضاع را به دقت زیرنظر دارد.
به گزارش اسپوتنیک، زاخارووا گفت: "ما تاکنون از انجام چنین اقداماتی خودداری کرده ایم، اما تحولات را از نزدیک دنبال خواهیم کرد. کسانی که این گونه عمل می‌کنند باید بدانند که اگر اقدامات تحریک‌آمیز ادامه پیدا کند عواقب بدی برایشان خواهد داشت".
پیشتر ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود از کشته شدن سه نفر و زخمی شدند چهار نفر دیگر از جمله یک کودک در اثر وقوع آتش‌سوزی خبر داد. وی اعلام کرده بود که در پی شنیده شدن یک سری صداهای بلند در بلگورود، یک خانه در آتش سوخت و سه نفر زخمی شدند که هم اکنون تحت مراقبت های طبی قرار دارند. وی همچنین گزارش داد که علل این حادثه در حال بررسی است، احتمالاً سیستم دفاع هوایی فعال شده است. بر اساس گزارش خبرنگار اسپوتنیک، در جاده های مجاور شیشه های آپارتمان ها و خانه های شخصی و برخی از از موترها آسیب دیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала