Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عشق به بارسا؛ احتمال "اعتصاب" لوا برای بارسایی شدن

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
علاقه شدید مهاجم بایرن مونیخ برای بارسایی شدن وارد فاز جالبی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، امضای توافق میان بارسلونا و بایرن تا مرز اتفاق افتادن هم پیش رفت اما اتفاق نیفتاد.این موضوعی است که رابطه بین 2 باشگاه را از مذاکره در رابطه با انتقال یک بازیکن به نزاع و کدورت کشانده؛کدورتی که باز هم آبی و اناری‌پوش شدن لوا را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.
بارسا تاکنون 4 بار برای جذب روبرت لواندوفسکی به باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد داده و خود این بازیکن نیز بیش از 4 بار برای ترک مونیخ و سفر به اسپانیا ابراز علاقه کرده است، اما این پیشنهادات و ابراز علاقه‌ها در نهایی کردن مذاکرات شکست خورده‌اند تا وعده اعتصاب لواندوفسکی از همیشه جدی‌تر شود.
تا پیش از پیشنهاد سوم در بایرن، صحبت از شرکت نکردن احتمالی مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در تمرینات شروع فصل بو، اما اکنون که پیشنهاد چهارم و 48 میلیونی بارسلونا هم سران بایرن را برای از دست دادن لوا متقاعد نکرده، احتمال به وقوع پیوستن این شایعه جدی‌تر به نظر می‌رسد. اعتصاب لوا می‌تواند پایان دوران شیرین حضور او در پیراهن تیم همیشه قهرمان بوندس‌لیگا را به تلخ‌ترین شکل ممکن رقم بزند.
بایرن مونیخ برای فروش ستاره لهستانی اش مبلغ بیشتر از 50 میلیون یورو از بارسا میخواهد. این در حالیست که گفته میشود بارسا دیگر برای جذب این ستاره لهستانی، پیشنهادی به بایرن مونیخ نخواهد داد.
اخیرا لاپورتا رئیس باشگاه نیز در تازه ترین مصاحبه اش در خصوص لواندوفسکی گفت:
لواندوفسکی بازیکن بایرن است و من ترجیح میدهم وضعیت را آرام نگه دارم . ما واقعا خوشحالیم که او می خواهد به بارسا بپیوندد، ما فقط میخواهیم از او تشکر کنیم زیرا او میخواهد به بارسلونا بیاید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала