Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرمول 1 بریتانیا | ساینز در خانه همیلتون قهرمان شد+ عکس

© Sputnik / Мурад Оруджев /  مراجعه به بانک تصاویر مسابقات فرمول یک
مسابقات فرمول یک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
کارلوس ساینز در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا به عنوان قهرمانی رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ شامگاه امروز پیست سیلورستون میزبان رقابت‌های جایزه بزرگ فرمول یک بریتانیا بود که سرانجام در آن کارلوساینز از تیم فراری به عنوان قهرمانی دست یافت.
اما اوج هیجان جایی شکل گرفت که لوئیز همیلتون در خانه‌اش (انگلیس) تن به شکست داد و در ردیف بندی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
رقابت امروز فوق العاده تماشایی و هیجانی بود چراکه از همان استارت شاهد اتفاقات عجیب و غریبی بودیم.
برخورد عجیب چند راننده در استارت سبب وقوع حادثه تلخ گردید که حتی گوانیو ژو پس از برخورد وحشتناک به پیست و سپس دیوار حفاظتی بین جاده و هواداران، دچار وضعیت بدی شد تا جایی‌که پرچم سرخ به اهتزاز درآمد.
بعد از تأخیر تقریبا 45 دقیقه‌ای رقابت از سر گرفته شد و از همان نقطه‌ی شروع شاهد نبرد کارلوس ساینز، سرجیو پرز، مکس ورستپن، لوئیز همیلتون و شارل لکلرک بودیم.
ساینز از همه پیش بود و مکس پشت سرش که یکباره اشتباه او باعث شد مکس به رتبه اول برسد.
دیری نپایید که به یکباره مشکل تایرهای مکس باعث شد تا او به صورت اجباری راهی پیت شود. در این میان باز هم ساینز پیشی گرفت. در شرایطی که وضعیت برای لکلرک خوب پیش نمی‌رفت و بال جلویی سمت چپ او آسیب دیده بود، همیلتون به خوبی از وضعیت استفاده کرد و به رتبه اول رسید.
در حالی که در انگلیس همه منتظر پایان مسابقه با قهرمانی همیلتون بودند، به یکباره سیفتی کار همه چیز را عوض کرد، مسابقه در دورهای نهایی کاملا شکل دیگری به خود گرفت و شاهد نبرد سخت 6 راننده اول بودیم. ساینز همان ابتدا پیشی گرفت و کار خود را آسان کرد. در رتبه دوم سرجیو پرز به یکباره از همیلتون و لکلرک پیشی گرفت و دوم شد. در رتبه سوم، همیلتون جای گرفت که باز هم در یک مسابقه جذاب در سیلورستون موفق شد به سکو برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала