Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار ژاوی به 4 بازیکن بارسا؛ "باشگاه جدید پیدا کنید"+ عکس

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به 4 بازیکن‌اش در بارسا گفته که در تابستان امسال باید باشگاه جدید برای شان پیدا کنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا به اومتیتی و سه بازیکن دیگر تیم‌اش خبر داده که تا قبل از شروع تمرینات پیش فصل در روز دوشنبه، باشگاه‌های جدیدی پیدا کنند.
موندو دپورتیوو مدعی‌ست که این سرمربی اسپانیایی به ریکی پویگ، اسکار مینگوئزا، ساموئل اومتیتی ​​و نتو گفته که نیازی به گزارش برای تمرین ندارند و هر چهار بازیکن در حال حاضر آینده نامشخصی در نیوکمپ دارند.
موندو دپورتیوو هفته گذشته گزارش داد که پویگ، مینگوئزا و اومتیتی ​​در همین رابطه با هم ارتباط برقرار کرده‌اند. اکنون به نتو نیز اطلاع داده شده که او هم برای تیم جدیدی باید اقدام نماید.
این دروازه‌بان هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده، اما از قبل تصمیم گرفته بود که به دلیل کمبود زمان بازی، آن را از دست ندهد. او در سال 2019 از والنسیا در یک قرارداد مبادله‌‌ای به خدمت گرفته شد که باعث شد جاسپر سیلسن به سمت دیگری برود.
با این حال، این بازیکن برزیلی از آن زمان تاکنون تنها 21 بار بازی کرده، از جمله چهار بازی ناچیز در فصل گذشته. او در حال ارزیابی برخی از پیشنهادات روی میز است.
در همین حال، پویگ در فصل 2019-2019 بهترین ستاره بارسلونا بود، اما دوران حرفه‌ای او زیر نظر رونالد کومان و متعاقباً زیر نظر ژاوی به سراشیبی رفت. مینگوئزا که در سال 2020 پس از پشت سر گذاشتن تیم جوانان بارسلونا وارد تیم بزرگسالان شد، فصل گذشته وارد تیم و سپس از تیم خارج شد.
در نهایت، اومتیتی ​​در چند سال اخیر با مصدومیت‌های طولانی دست و پنجه نرم کرده و در طول دو فصل اول‌اش خوش درخشید اما از آن زمان تا کنون بخش زیادی از زمان بازی را از دست داده است.
این بازیکن فرانسوی در هیچ یک از چهار فصل اخیر لالیگا بیش از 14 بازی انجام نداده و تنها یک بار در فصل گذشته لالیگا حضور داشته است.
با این وجود، او در جنوری قراردادش را تمدید کرد و با بارسلونا تا سال 2026 وفاداری خود را تضمین نمود، اما اکنون بعید است که اومتیتی ​​تا آن زمان در این تیم بماند. او به یک بدهکار در برابر تیم تبدیل شده و می‌تواند در تابستان امسال حرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала