آلمان به مشکلات طویل مدت اقتصادی روبرو شده است

CC BY 2.0 / Steffen Voß / BundestagЗдание Бундестага в центре Берлина, Германия
Здание Бундестага в центре Берлина, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
صدراعظم آلمان از اتباع کشورش خواست تا برای مشکلات طولانی اقتصاد آلمان آماده شوند.
به گزارش اسپوتنیک، صدراعظم آلمان شولتز از آلمانی ها خواست تا با مشکلات طولانی مدت در اقتصاد هماهنگ شوند.
صدراعظم آلمان پس از دیدار با نمایندگان اتحادیه های کارگران آلمان و اتحادیه کارفرمایان آلمانی که غلبه بر بحران اختصاص داده شده است، افزود که آلمانی ها باید خود را برای ادامه مشکلات در اقتصاد آلمان به دلیل تورم، قیمت بالای برق، کمبود کالا و غیره تامین آماده کنند.
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
کاهش گاز روسیه اقتصاد آلمان را تهدید می کند
صدراعظم آلمان گفت: "ما قبلاً در دهه 1960 و 1970 بحران مشابهی داشتیم. وی خاطرنشان کرد: راه های حل عبور از بحران توسط دولت همراه با اتحادیه های کارگری، بنگاه ها، دانشمندان و سیاستمداران ارائه خواهد شد. شولز افزود: "به مثابه یک کشور قوی، ما فقط با هم از این بحران عبور خواهیم کرد، تنها در صورتی که به دنبال راه های حل مصالحه باشیم".
صدراعظم گفت: "بحران کنونی تا چند ماه دیگر تمام نخواهد شد. به گفته وی، عملیات نظامی خاص روسیه در اوکراین "همه چیز را تغییر داد". این سیاستمدار تاکید کرد: ما باید به این واقعیت توجه کنیم که این وضعیت در آینده نزدیک تغییر نخواهد کرد، به عبارت دیگر ما با یک چالش تاریخی روبرو هستیم.
پیش از این، اقتصاد آلمان کاهش 12.5 فیصدی و از بین رفتن 5.6 میلیون شغل را در سراسر کشور با توقف ناگهانی گاز از روسیه پیش بینی کرده بود. در مجموع، در سال 2022، ممکن است آلمان در نصف سال تا 193 میلیارد یورو متضرر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала