Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امید به اریک تن‌هاگ؛ مربی هالندی عاملی برای ماندن رونالدو در الدترافورد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، تن هاگ قصد دارد مذاکراتی را با رونالدو درباره تصمیمش برای جدایی انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، تلاش‌های کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد همچنان ادامه دارد اما فعلاً او به در بسته خورده است.
ستاره پرتگالی در صدد پیوستن به تیمی است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. در واقع او فقط می‌خواهد به تیمی برود که فصل آینده در این تورنمنت بازی می‌کند و این هم یک دلیل خاص دارد.
تمرینات آماده سازی منچستریونایتد برای فصل جدید از پنج روز قبل در کارینگتون آغاز شده است. البته کریستیانو رونالدو در تمرینات این هفته غایب بوده و پس از حضور در اردوی تیم ملی پرتگال، مرخصی اضافه برای استراحت بیشتر داشته است.
مدیران یونایتد معتقد هستند رونالدو در این تابستان از این باشگاه جدا نخواهد شد و در این میان اریک تن هاگ می تواند نقش مهمی در کمک به رونالدو برای رسیدن به اهدافش داشته باشد.
اکنون تن‌هاخ قصد دارد وارد عمل شود و پس از بازگشت این بازیکن پرتغالی به تمرینات پیش فصل یونایتد که از چند روز قبل آغاز شده، با او به صورت جدی درباره این تصمیم صحبت کند.
این در حالی است که مدیران یونایتد به رونالدو هشدار داده‌اند که باید در تور پیش فصل این تیم حاضر شود و دلیلی برای غیبت او در این اردو وجود ندارد.
پس از انتقال 12.8 میلیون پوندی در سال گذشته، رونالدو تاکید کرد که هدفش بازگرداندن روزهای باشکوه به اولدترافورد است و البته اریک تن هاگ نیز چنین هدفی در سر دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала