تیراندازی در رژه روز استقلال در ایلینوی+ویدئو

© Screenshot/Courtesy of DivineDevaUS Police Department Busted for Dreadlocked Monkey Doll in Patrol Car - Photos, Video
US Police Department Busted for Dreadlocked Monkey Doll in Patrol Car - Photos, Video - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
گزارش‌ها حاکی از آن است که در رژه روز استقلال در ایلینوی چندین نفر تیراندازی کردند.
به گزارش‌ اسپوتنیک خبر های ها حاکی از آن است که چندین نفر در رژه 4 جولای در هایلند پارک، ایلینوی در نتیجه تیراندازی زخمی شدند.
طبق گزارش شبکه تلویزیونی WGN9، یک منبع نزدیک به سازمان های مجری قانون گزارش می دهد که فرد ناشناسی که تیراندازی کرد همچنان فراری است. به گفته منابع دیگر، مظنون ممکن است خود را در یکی از رستوران های محلی مخفی کرده باشد. این اطلاعات هنوز تایید نشده است. این شبکه تلویزیونی گزارش می دهد که "بیش از صد" افسر پلیس در محل حادثه حضور دارند.
ویدئویی در TikTok که در رسانه‌های اجتماعی است پخش شده که لحظه‌ای را نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان در رژه پس از هشدار درباره تیراندازی توسط شخصی در میان جمعیت شروع به فرار کردند.
پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند. کلانتری شهرستان در شبکه های اجتماعی از مردم شهر می خواهد که از بازدید از محل رژه خودداری کنند، به پلیس محلی کمک می کند.
پلیس قبلاً به محل تیراندازی شده اعزام شده است، اما در همین حال مقامات تاکنون از تلفات جانی گزارش نکرده اند، شاهدان ادعا می کنند که اجساد خون آلود پوشیده ازتکه را دیده اند.
گفتنی است که شیکاگو یکی از خطرناک ترین شهرهای ایالات متحده است که به طور مرتب حوادث اسلحه در آن اتفاق می افتد. بنابراین تنها در آخر هفته گذشته 54 مورد تیراندازی در آن ثبت شد که قربانیان آن هفت نفر بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала