Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوید لوئیز خواهان بازگشت به اروپا؛ اینتر مقصد احتمالی ستاره فلامنگو

© REUTERS / JOHN SIBLEYDavid Luiz
David Luiz - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
بازیکن سابق تیم آرسنال احتمالا در تابستان امسال به تیم اینترمیلان یکجا شود.
به گزارش اسپوتنیک، داوید لوئیز قرارداد مدافع سابق تیم های آرسنال، چلسی و پاری‌سن‌جرمن تنها تا انتهای سال 2022 با فلامینگو اعتبار دارد و او مشتاق است به اروپا بازگردد.
مدافع سابق آرسنال و چلسی می تواند در 35 سالگی به فوتبال اروپا بازگردد، زیرا این مدافع میانی کهنه کار از سوی باشگاه فعلی یعنی فلامنگو به اینتر پیشنهاد شده است.
او در حال حاضر در کشور خود برزیل بازی می کند و در سپتامبر 2021 از آرسنال به تیم ریودوژانیرو پیوست. اما GOAL مدعی شده که او می‌تواند در سری آ با نراتزوری که در حال بررسی پیشنهادی برای این مدافع هستند، یک بازگشت دراماتیک داشته باشد.
لوئیز که سال گذشته توپچی‌ها را ترک کرد، قراردادی 15 ماهه با تیم فلامنگو بست تا پس از یک دهه و نیم دوری، بازگشت خود را به فوتبال باشگاهی در کشورش را تایید کند.
اگرچه او شروع سختی را با مصدومیت تجربه کرد، اما متعاقباً بهبود یافت و به یک حضور نیمه منظم در تیم آنها تبدیل شد و در مسابقات کوپ لیبرتادورس آنها نقش داشت و به عنوان یک بازیکن بزرگتر برای بازیکنان جوان باشگاه ظاهر شد.
اما با توجه به اینکه قرارداد او در پایان سال جاری منقضی می شود، شانس انتقال به جای دیگری روی میز باقی مانده است و اکنون، او می تواند به فوتبال باشگاهی در بالاترین سطح اروپا برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала