Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی جدید پی‌اس‌جی فردا معرفی می‌شود+ عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
کریستوف گالتیه فردا به عنوان سرمربی جدید پاریسن‌جرمن معرفی و جانشین مائوریسیو پوچتینو خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از ناکامی پاریسن‌جرمن در لیگ قهرمانان فصل گذشته، سران این تیم تصمیم گرفتند تا با مائوریسیو پوچتینو، قطع همکاری کنند و سرمربی جدید برای پروژه جدید شان استخدام کنند.
پی‌اس‌جی با گزینه‌ها زیادی در ارتباط بود و به نظر می‌رسید زیدان هدایت این تیم را به عهده بگیرد. سرمربی سابق رئال اما ترجیح داد تا پس از جام جهانی 2022 قطر، جانشین دشان در تیم ملی فرانسه شود و خروس‌ها را هدایت کند.
به این ترتیب پاریسن‌جرمن به دنبال گزینه B رفت و با نیس به توافق رسید تا کریستف گالتیه، مربی 55 ساله را به عنوان جانشین پوچتینو استخدام کند. پی‌اس‌جی برای استخدام این مربی ده میلیون یورو به باشگاه نیس پرداخت وی را آزاد ساخت. خبر جانشینی گالتیه اما به دلیل عدم فسخ با پوچتینو رسمی نشد و تا جدایی رسمی سرمربی آرجانتینی معلق ماند.
طبق گزارش فابریزیو رومانو، سران پی‌اس‌جی امروز با پوچتینو بر سر فسخ قرارداد به توافق نهایی دست یافته اند و این مربی آرجانتینی از فردا مربی قهرمان فرانسه نخواهد بود. مدیران پی‌اس‌جی تصمیم دارند تا فردا به طور رسمی کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند. براساس گزارش‌ها، همه چیز آماده است تا مراسم معارفه گالتیه فردا در پارک د پرانس برگزار گردد و وی رسماً هدایت این تیم پر ستاره را به عهده بگیرد.
گفته می‌شود که در مراسم فردا، ناصر الخلیفی نیز در کنار گالتیه حضور خواهد داشت و پس از مراسم معارفه، در نشست خبری حاضر خواهد شد تا در مورد پروژه جدید و اهداف باشگاه در فصل آینده صحبت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала