Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی انتقال "رونالدو" را بررسی می‌کند+ عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
دیوید اورنشتاین خبرنگار مطرح اتلتیک، می‌گوید که چلسی به دنبال جذب کریستیانو رونالدو است و مدیران این باشگاه با جورج مندس مدیر برنامه‌های کریس در حال گفت‌وگو اند.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً رونالدو به باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب آن را بررسی کند زیرا وی به دنبال جدایی از این تیم است.
پس از انتشار این خبر از سوی اتلتیک، سیل پیشنهاد به رونالدو سرازیر شد و باشگاه‌های زیادی چون رُم، ناپولی و چلسی به ستاره 37 سالۀ یونایتد علاقه نشان دادند.
در همین حال مذاکره چلسی با مدیر برنامه‌های رونالدو از سوی اتلتیک تایید شده و دیوید اورنشتاین خبرنگار مطرح این نشریه‌ انگلیسی می‌گوید که مدیران چلسی با جورج مندس مدیر برنامه‌های کریس در حال گفت‌وگو اند تا زمینۀ انتقال وی به استمفورد بریج را مهیا کنند.

اورنشتاین در توییتی در این مورد نوشته است:" چلسی به جذب کریستیانو رونالدو فکر می‌کند. منچستریونایتد در حال حاضر می‌گوید که وی فروشی نیست، اما مذاکرات با مندز ادامه دارد. تاد بوهلی شیفتۀ این انتقال است و توخل نیز این بازیکن 37 ساله را تحسین می‌کند اما مشخص نیست که آیا جذب او را تایید می کند یا خیر."

گفته می‌شود که سران چلسی پس از ناکامی در جذب رافینیا از لیدز، به سمت رونالدو تغییر مسیر داده‌اند و تمام تلاش شان را خواهند کرد تا فوق ستاره پرتگالی را به استمفورد بریج بیاورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала