Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه جایگزین احتمالی بنزما در رئال مادرید+ عکس

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
رئال مادرید می‌خواهد تا در بازار تابستانی ستاره‌ی را برای جانشینی بنزما پیدا کند که به شما سه نفر برتر را معرفی می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما با نمایش‌های فوق العاده‌ی چند سال اخیرش ثابت کرده که یکی از با استعدادترین مهاجمان نسل خود است. بازیکنی که در بازار تابستانی 2009 از لیون به رئال پیوست.
کریم تا کنون 415 بازی در لیگ برای رئال انجام داده و طی آن 219 گل به ثمر رسانده و 116 پاس گل هم ثبت کرده است.
بنزما به غول اسپانیایی کمک کرده تا 22 جام مهم از جمله پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و چهار قهرمانی در لالیگا را کسب کند.
مُهاجم فرانسوی در چهار موقعیت مختلف موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن فصل رئال مادرید شد و همچنین سه بار در تیم منتخب لالیگا قرار گرفت.
با این حال، او امسال 35 ساله می‌شود و کارلو آنچلوتی نمی‌تواند برای مدت طولانی به او وابسته باشد. به همین دلیل غول اسپانیایی باید جانشین او را در آینده به خدمت بگیرد. با توجه به این نکته، در اینجا لیستی از سه جایگزین احتمالی برای کریم بنزما در رئال مادرید را آماده کرده‌ایم:
شماره 1 تامی آبراهام
تامی آبراهام از زمان پیوستن به آ اس رم از چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020، به شدت رشد کرده است.
فصل گذشته، این ملی پوش انگلیسی در 37 بازی سری آ، 17 گل به ثمر رساند و همچنین نقش کلیدی در قهرمانی رُم در لیگ کنفرانس اروپا ایفا کرد و در 14 بازی 9 گل به ثمر رساند.
آبراهام یک مُهاجم توانمندی است که به دلیل سرعت، قدرت و توانایی خود در هوا شناخته شده است. به گزارش هو اسکورد او در فصل گذشته لیگ؛ میانگین 2.6 شوت، 2.1 دوئل هوایی و یک دریبل در هر بازی داشت.
همچنان به گزارش "فوتبال.لندن" تیم ایتالیایی برای فروش این بازیکن مبلغی معادل 67 میلیون پوند طلب خواهد کرد. باید دید که آیا لوس بلانکوس حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب او خواهد بود یا خیر.
شماره 2 رافائل لیائو
رافائل لیائو از زمان پیوستن به میلان در سال 2019، خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین مهاجمان اروپا معرفی کرده است.
او در فصل 2021-2022 با روسونری، 11 گل در 34 بازی لیگ به ثمر رساند و این تیم را در امر قهرمانی سری آ پس از 11 سال کمک نمود. بازی‌های او باعث شد باارزش‌ترین بازیکن فصل سری آ: 2021-2022 شود.
به گزارش ASستاره میلان در رادار رئال قرار دارد. اما آنها باید مبلغی در حدود 70 میلیون یورو برای تضمین خدمات او بپردازند.
شماره 3 ویکتور اوسیمن
ویکتور اوسیمن بازیکن ناپولی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازیکنان جهان است.
این بازیکن 22 ساله یک مهاجم انفجاری است که به دلیل سرعت و مهارت‌های دریبلینگ و تمام کردنش معروف است. او در فصل 2021-2022 در سری آ عالی بازی کرد و در 27 بازی 14 گل به ثمر رساند. مرد سابق لیل برنده "بهترین بازیکن جوان سری آ 2021-22" شد.
به گزارش "تاک اسپورت"؛ آرسنال نیز به جذب بازیکن نیجریه‌ای علاقه دارد ولی رئال برای گرفتن او نیروی قوی‌تری در اختیار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала