کیف باید به شرایط روسیه موافقت کند

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اکنون تقاضا برای ابتکارات غرض آرام نمودن اوضاع از سوی غرب کاهش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: "ما شک نداریم که دیر یا زود عقل سلیم پیروز خواهد شد. و دوباره نوبت مذاکرات فرا می رسد که قبل از آن اوکراینی ها باید یک بار دیگر همه شرایط ما را درک کنند. شرایط مسکو را به خوب میدانند. با آنها موافقت کنید. سر میز مذاکرات بنشینید. و فقط سند را اصلاح کنید که از بسیاری جهات قبلاً مورد توافق قرار گرفته است. کرملین پوتین" در شبکه تلویزیونی "روسیه 1"، در مورد اظهارات جنگ طلبانه اخیر رهبران غربی اظهار نظر کرد.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
واکنش روسیه به نامزدی عضویت اوکراین و مالداوی به اتحادیه اروپا
پسکوف در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و اولاف شولز، صدراعظم آلمان از تماس تلیفونی با رهبر روسیه منصرف شدند، خاطرنشان کرد: اکنون وقت آن رسیده که کشورهای غربی با تمام توانایی که دارند، به ادامه درگیری تاکید می کنند.
سخنگوی کرملین توضیح داد: "این بدان معنی است که آنها لحظه‌ای باخود دارند که کشورهای غربی تحت رهبری واشنگتن اجازه نمی‌دهند که اوکراینی‌ها فکر کنند، درباره صلح صحبت ویا بحث کنند".
پیش از این، در 6 جون، دیمیتری نوویکوف، معاون اول کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی، گفت که چشم‌اندازی برای ازسرگیری مذاکرات در آینده نزدیک نمی‌بیند.
روز قبل، فرانک هاوارد، ستون نویس American Thinker نوشت که ایالات متحده باید بر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و دولت اوکراین فشار بیاورد تا همه مسائل را به صورت مسالمت آمیز بر اساس شرایط روسیه حل کنند. به عقیده وی، کیف باید پیشنهادهای صلح مسکو را بپذیرد، مناطق روسی زبان را به روسیه واگذار کند و با بی طرفی اوکراین در درگیری جیوپلیتیکی بین غرب و فدراسیون روسیه موافقت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала