Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری دیگر؛ مسی به بارسا باز می‌گردد!

© AFP 2023 / FRANCK FIFEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
ادواردو ایندا از ال چیرینگیتو مدعی شده که لئونل مسی با ژاوی تماس گرفته است تا از او در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا سوال کند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان سال گذشته و به خاطر شرایط مالی باشگاه بارسا موفق به تمدید قرارداد با این تیم نشده و نوکمپ را ترک کرد.
در تازه ترین مورد، برنامه ورزشی الچرینگیتو اسپانیا مدعی شد که مسی دوست دارد که بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کند. این برنامه مدعی شده که مسی دوست دارد به بارسلونا برگردد.
این برنامه تلویزیونی مدعی شد که تماس‌های بین ژاوی و مسی صورت گرفته است اما لاپورتا تاکنون با مسی تماس نگرفته و این فوق ستاره آرجنتینی منتظر تماس رییس باشگاه بارسلونا است.
ژاوی از شنیدن صحبت های لئو خوشحال شد. با این حال، سرمربی بارسا به هم تیمی سابق خود گفت که این خوان لاپورتا است که باید با او تماس بگیرد اگر بازگشت واقعی باشد.
گفته می‌شود در حال حاضر تماسی از لاپورتا دریافت نشده است. به نظر می رسد که رئیس پس از جدایی سال گذشته از این مرد 35 ساله فاصله گرفته است.
مسی به صورت مجانی و به عنوان بازیکن آزاد بارسلونا را ترک کرد اما پاری‌سن‌جرمن به این راحتی دست بردار این بازیکن بزرگ نخواهد شد.
قرارداد فعلی فوق ستاره با پاری‌سن‌جرمن تا جولای 2023 اعتبار دارد. در جنوری، او آزاد خواهد بود تا در مورد آینده خود با سایر باشگاه ها صحبت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала