Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب شد؛ بارسایی‌ شدن رونالدو دروغ است!

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
احتمال پیوستن فوق ستاره پرتگالی به بارسلونا تکذیب شد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود قصد دارد با تیمی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
روز گذشته اعلام شد که این فوق ستاره به دلیل مسائل خانوادگی تاکنون در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد حاضر نشده است، این در حالی است که فیلمی از او منتشر شده که حضور او را در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال پرتگال در این کشور نشان می‌دهد.
پس از نشر خبرهای در خصوص احتمال انتقال او به دیگر تیم‌ها، نشریه اسپانیایی "آاِس" چاپ مادرید اما با انتشار گزارشی مدعی شد که ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دیداری داشته و درباره احتمال انتقال فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید به جمع آبی‌واناری‌ها بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.
جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی اما مدعی شد که ملاقات مندز و لاپورتا بر سر انتقال احتمالی روبن نوس (هافبک ولورهمپتون) و ژول کونده (مدافع سویا) به جمع کاتالان‌ها بوده، نه انتقال رونالدو به نوکمپ.
در همین حال و با اعلام چند خبرنگار معتبر و نزدیک به باشگاه بارسلونا، تمام شایعات پیوستن این ستاره 37 به بارسلونا از ابتدا دروغ بوده و هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.
رونالدوی 37 ساله تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و آمار 24 گل‌زده در 39 بازی از رقابت‌های مختلف را از خود برجای گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала