هزینه ای میلیونی امریکا برای بالن های ردیاب موشک ها

© Sputnik / Vladimir Astapkovich21-я Международная встреча воздухоплавателей
21-я Международная встреча воздухоплавателей - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
ایالات متحده امریکا میلیون ها دالر برای بالن ردیاب برای جاسوسی از موشک های روسیه و چین هزینه می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده قصد دارد در سال مالی 2023، 27 میلیون دالر برای بالن های نظامی ردیاب برای جاسوسی از موشک های روسیه و چین هزینه کند.
در امریکا بالون هوایی نظامی از تناب جدا شده و حرکت ان باعث قطع جریان برق شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2015
در امریکا بالون هوایی نظامی از تناب جدا شده و حرکت ان باعث قطع جریان برق شده است
پولیتیکو با اشاره به پیش نویس بودجه پنتاگون و سخنان کارشناسان نوشته است، که برای سال‌ها، وزارت دفاع ایالات متحده آزمایش‌هایی را با بکار گیری از بالن‌های ارتفاع بالا و پهپادهای خورشیدی برای جمع‌آوری داده‌ها، فراهم کردن ارتباطات نیروهای زمینی و عیب‌یابی مشکلات ماهواره‌ای انجام داده است. بالن های پنل خورشیدی مجهز به دستگاه های نظارتی قرار است در ارتفاع 18.3 تا 27.4 کیلومتری از سطح زمین قرار گیرند.
تام کاراکو، عضو ارشد برنامه امنیت بین‌الملل و مدیر پروژه دفاع موشکی در مرکز پژوهش های راهبردی و بین‌المللی امریکا گفت، که وسایل نقلیه در ارتفاع بالا مزایای زیادی دارند و می‌توانند مبنای پلتفرم‌های مختلف از جمله ارتباطات و گره‌های عملیات اطلاعاتی و ردیابی تهدیدات موشکی و انواع دیگر تسلیحات انتقال داده باشند.
پیش از این، ایالات متحده در آزمایش پرواز یک موشک مافوق صوت که قرار بود در هاوایی انجام شود، شکست خورد. جزئیات آزمایشات منتشر نشده است. تنها مشخص است که آزمایش ها به دلیل مشکلات نامشخص در پرتاب موشک شکست خورده است. تیم گورمن، سخنگوی پنتاگون گفت: "این خرابی پس از روشن شدن موتور رخ داد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала