Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار سرمربی جدید پی‌اس‌جی به ستاره ها: با هیچ بازیکنی مصلحت وجود ندارد

© AFP 2023 / BERTRAND GUAY(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021.
(From L) Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar, Paris Saint-Germain's Argentinian forward Lionel Messi, Paris Saint-Germain's Spanish midfielder Ander Herrera and Paris Saint-Germain's Spanish defender Juan Bernat attend a training session at the Camp des Loges Paris Saint-Germain football club's training ground in Saint-Germain-en-Laye on august 13, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
کریستوف گالتیه سرمربی جدید پی اس جی در مراسم معارفه اش به ستاره های نامدار تیمش هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال پاریسن جرمن عصر امروز کریستوف گالتیه 55 ساله را به عنوان جانشین پوچتینو و سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.
کریستوف گالتیه که سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه با تیم نیس را دارد، امروز برای نخستین بار بعنوان سرمربی پی اس جی در نشست خبری شرکت کرد و به سولات خبرنگاران پاسخ داد.
وی درابتدا گفت:
من اطمینان دارم که پاری سن ژرمن فصل عالی را سپری می کند و خود را برای آن نیز آماده کردم. اگر قبول کردم که اینجا باشم، به این دلیل است که توانایی اش را دارم. اما به تنهایی، خیلی سخت است. با هم ما قوی تر هستیم. توقعات زیادی وجود دارد که این طبیعی است. افراد بدبینی هم هستند، من این را درک می کنم.
آیا می‌توانید چنین تیمی را مدیریت کنید؟
بدیهی است که این سوال پیش می آید. اما بالاتر از همه در تیم بازیکنانی وجود دارد که می خواهند برنده شوند و لذت ببرند. ما باید یک پروژه مشترک داشته باشیم. من قرار نیست تیم را متحول کنم. در تیم وقتی یک بازیکن کارش را به خوبی و درستی انجام ندهد، من با آن قاطعانه برخورد خواهم کرد و از سوی مدیریت نیز برای تصمیم گیری حمایت خواهم شد.
یعنی چه؟ ممکن است چند بازیکن را کنار بگذارید؟
حمایت و حمایت رئیس باشگاه در این زمینه مهم است. راه کار با لوئیس کامپوس، مشاور و مدیر تیم این است که هیچ مصلحتی با هیچ بازیکنی وجود ندارد. احترام در تیم حرف اول را می زند. مانند هر گروهی، ما هم گاهی اوقات کمبودهایی خواهیم داشت، اما نباید زیاد باشد.
سبک کریستوف گالتیه چگونه خواهد بود؟
اول از همه شما باید برنده شوید. اما مطمئناً وقتی چنین تیمی در اختیار دارید باید خوب بازی کنید. بازیکنان سطح بالایی در اختیارم است و در مقایسه با آنچه در باشگاه‌هایی گذشته ام انجام دادم، رویکرد متفاوتی خواهم داشت. باید بتوانیم خوب حمله کنیم، فشار زیادی بیاوریم، تعادل را حفظ کنیم.
جدایی نیمار؟
کدام مربی دوست ندارد نیمار را در تیمش داشته باشد؟ بله، تیم باید متعادل باشد، اما من یک ایده واقعا خاص از نحوه استفاده از این بازیکن دارم و امیدوارم نیمار کنار ما بماند. او بازیکنی در سطح جهانی است و همه مربیان دنیا می‌خواهند بازیکنان بزرگی مثل نیمار را در ترکیب خود داشته باشند. اگر مسی، امباپه و نیمار در خدمت تیم باشند، فصل فوق العاده‌ای خواهیم داشت.
شما یک مارسی ای هستید که به پاریس می‌رسید. چگونه کنار می آیید با این موضوع؟
من در مارسی متولد شدم، اما حالا مربی پی اس جی هستم. این یک واقعیت است. خواهم برنده شوم، می خواهم بهترین بازیکنان را تربیت کنم، برای این کارها به دنبال بهترین جا بودم. وقتی اولین تماس ها برای حضور من در اینجا برقرار شد، من اصلیتم و مارسی را کنار گذاشتم. چند هفته ای است که شب ها و روزهایم به سمت پاریس می چرخد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала