Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک بمب اتمی منفجر می‌شود؛ رونالدو به بارسلونا نزدیک شد!

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
مدیر برنامه کریستیانو رونالدو با رئیس باشگاه بارسلونا دیدار کرد تا احتمال انتقال فوق ستاره پرتغالی به نیوکمپ افزایش یابد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه (AS) فاش کرد خورخه مندز مدیر برنامه رونالدو به دیدار خوان لاپورتا رفته و با رئیس باشگاه بارسلونا شام خورده است.
اگرچه رونالدو دستمزد هنگفتی خواهد داشت، اما اگر منچستریونایتد با نادیده گرفتن مبلغ انتقال موافقت کند، می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌تری نسبت به لواندوفسکی باشد ضمن اینکه کیفیت بالاتری دارد.
شیاطین سرخ می‌خواهند تا جایی که ممکن است مبلغ 21.4 میلیون پوندی را که به یوونتوس پرداخت کرده‌اند، جبران کنند و با وجود این هم رونالدو گزینه مناسبی است.
شایعات جدایی رونالدو از مدت‌ها پیش در رسانه‌های جهان مطرح بود و با وجود این‌که منچستریونایتد صراحتاً اعلام کرده که به این بازیکن نیاز دارد، اماCR7 قصد دارد از جمع شیاطین‌سرخ جدا شود و غیبت او در جلسه تمرینی دوشنبه، یکی دیگر از نشانه‌های جدایی اوست.
بسیاری از طرفداران فوتبال جهان به ویدئوی حضور مندس در بارسلونا واکنش نشان داده و این انتقال را در صورت عملی شدن، چیزی فراتر از یک بمب نقل و انتقالاتی خوانده‌اند و به آن لقب بمب اتمی داده‌اند.
دورنمای انتقال رونالدو به نیوکمپ موجی از شوک را در دنیای فوتبال وارد خواهد کرد، به طوری که برنده 5 توپ طلا، 9 فصل را در ترکیب سفیدهای رئال سپری کرده و در 438 بازی در تمامی رقابت‌ها 450 گل به ثمر رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала