Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدامات عملی بایرن برای جذب رونالدو؛ تماس‌ها از ماه جون جریان دارد+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
تماس‌ها بین نزدیکان کریستیانو رونالدو و شماری از نمایندگان بایرن مونیخ از 23 جون تا کنون برقرار و حفظ شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو ممکن است تابستان امسال به بایرن مونیخ بپیوندد و برخی‌ها باورمند هستند که ایجنت این سوپراستار از اواخر ماه گذشته در حال مذاکره با بایرن مونیخ بوده است.
آ اس اسپانیا در گزارشی ادعا کرده که غول آلمانی برای یافتن راهی جهت به دست آوردن رونالدو در حال مذاکره بوده است زیرا سران باواریا باورمند هستند که او جایگزینی ایده آل برای روبرت لواندوفسکی خواهد بود.
مهاجم پولندی قراردادش را تمدید نکرد و تلاش دارد تا در تابستان امسال از بایرن جدا شود و بارسلونا به عنوان مقصد جدی او معرفی شده در حالی‌که تیم کاتالانی نیز مایل به جذب او هستند، اما هنوز بین دو طرف توافقی انجام نشده است.
باشگاه آلمانی پیش از این و در سال 2018 فُرصت مناسب برای جذب کریس داشت، زمانی که وی از رئال جدا شد و راهی تورین گردید ولی سران بایرن تصمیم به حفظ لواندوفسکی گرفتند.
در همین حال گفته می‌شود که اسطوره بایرن مونیخ نیز خواهان جذب کریستیانو رونالدو است.
لاوتار متئوس در مورد احتمال به خدمت گرفتن رونالدو در بایرن مونیخ صحبت کرد و مدعی شد که "سکسی" خواهد بود. او افزود که این مهاجم بهترین جانشین برای لواندوفسکی است.

متئوس به اسکای آلمان گفت: "رونالدو به بایرن جذاب خواهد بود! حداقل باید به گزینه‌ها فکر کنید و یک بار از طریق آنها بازی کنید. اگر در مونیخ بر این عقیده هستید که کریستیانو رونالدو هنوز از نظر بدنی می‌تواند برای یک یا دو سال واقعا کمک کند و می‌توانید سرمایه گذاری کنید. هزینه انتقالی که برای لواندوفسکی کم و بیش یک به یک با حضور ابرستاره پرتگالی ایجاد می شود، در مورد آن فکر می‌کنم."

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد این حرکت افزود: "در خط حمله، بایرن می‌تواند تعداد باورنکردنی گل با مانه، مولر، رونالدو و کینگزلی کومان به ثمر برساند. در اینجا نیز فشار رقابت و عملکرد برای همه بسیار بالا خواهد بود و هیچ کس نمی‌تواند استراحت کند. شاید گنبری باشگاه را ترک کند و سپس از نظر مالی همه چیز معقول خواهد بود."

کریستیانو رونالدو فصل گذشته را به عنوان بهترین گلزن منچستریونایتد به پایان رساند، اما می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند - چیزی که شیاطین سرخ نتوانستند به آن جواز کسب کنند؛ گرچه رونالدو مهم‌ترین گل‌زن این تیم بود که فصل گذشته در 38 بازی 24 بار گلزنی کرد.
او یک سال دیگر از قراردادش در اولدترافورد باقی مانده است. (با گزینه تمدید آن تا 12 ماه دیگر از پایان باشگاه). باید دید آیا یونایتد آماده جدایی از کریستیانو رونالدو در این تابستان است یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала