Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در حد "تاپ سیکس" لیگ برتر انگلیس نیست

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
دنی میلز ستاره سابق فوتبال انگلستان، معتقد است که مسی در حال حاضر به درد تیم‌های لیگ برتر به خصوص تیم‌های بالای جدول نمی‌خورد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با آن‌ که سال گذشته در تیم ملی آرجانتین خوش درخشید و موفق به کسب دو جام شد، در رده باشگاهی سال خوبی نداشت و فصل برای او با آمار نچندان درخشان به پایان رسید.
دارندۀ 7 توپ طلا، در آغاز فصل گذشته از سوی بارسلونا خبر دریافت کرد که آن‌ها قادر به تمدید قرارداد با وی نیستند و او می‌تواند تیم را ترک کند. لئو مجبور شد تا بدون برنامه‌ریزی قبلی راهی پاریسن‌جرمن شود و در این تیم پُر ستاره عملکرد متوسطی ارائه دهد.
مسی که این روزها در تمرینات پی‌اس‌جی حضور پیدا کرده و برای فصل بعد خودش را آماده می‌سازد، خبر جدایی‌اش نیز شنیده می‌شود و به تیم‌ها مختلف لیگ برتر انگلیس لینک شده است.
با این حال دنی میلز ستاره سابق فوتبال انگلستان معتقد که ستاره آرجانتینی، شرایط لازم برای حضور در لیگ برتر را ندارد و به درد تیم‌های انگلیسی و به خصوص شش تیم بالای جدول نمی‌خورد.
او در این مورد در یک مصاحبه با talkSPORT گفت:" من اگر مسئول و یا مدیر یکی از تیم برتر لیگ برتر باشم، احتمالا مسی را جذب نخواهم کرد. مسی در منچسترسیتی؟ نه. در لیورپول یا تاتنهام؟ نه. فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از شش تیم برتر انگلیس اگر مسی در دسترس باشد، برای جذب او وارد عمل شوند. مسی حالا شرایط لازم برای حضور در لیگ برتر را ندارد."
با این حال دنی میلز اصرار دارد که لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکنی که تا به حال دیده است ارزیابی می کند زیرا او مارادونا یا یوهان کرایوف را زنده ندیده است.
مسی فصل گذشته در مجموع 11 گل برای پی‌اس‌جی در 34 بازی در تمام رقابت ها به ثمر رساند و 15 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала