آمریکا می خواهند از شر جو بایدن خلاص شوند

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
خبرنگار فاکس نیوز: حزب دموکرات ایالات متحده قصد دارد از شر جو بایدن خلاص شود.
به گزارش اسپوتنیک، تامی لارن، مفسر سیاسی فاکس نیوز در اسکای نیوز استرالیا گفت که حزب دموکرات قصد دارد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را پس از انتخابات میاندوره ای مجلس نمایندگان در نوامبر، قربانی کند و از شر او خلاص شوند.
نتایج نظرسنجی هارواردCAPS/Harris Poll در استودیوی این کانال استرالیایی مورد بحث قرار گرفت که بر اساس آن 71 درصد از آمریکایی ها تمایلی به دیدن رئیس دولت فعلی در انتخابات برای دومین دوره ریاست جمهوری ندارند.
همچنین بر اساس این مطالعه، در پس زمینه تورم و افزایش قیمت بنزین، محبوبیت بایدن به 38 درصد کاهش یافت.
Президент США Джо Байден во время выступления в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
متهم شدن بایدن به خیانت بزرگ به آمریکا
به گفته وی، دموکرات ها ابتدا قصد داشتند کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به انتخابات ریاست جمهوری آینده بفرستند، اما اکنون نامزدی وی را بررسی نمی کنند. این روزنامه نگار مطمئن است که در سال 2024 فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام برای یک کرسی در کاخ سفید از این حزب رقابت خواهد کرد.
در ایالات متحده، چند ماه است که هزینه انرژی و غذا افزایش یافته است. قیمت بنزین اکنون بیش از 5 دالردر هر گالن از 3 دالر در سال گذشته است.
گفتنی است که تورم رکوردهای چهل ساله را شکست و به 8.5 درصد رسید. تلاش مقامات آمریکایی برای مقاومت در برابر فقیر شدن جمعیت نتایج ملموسی به همراه نداشت. وضعیت در ایالات متحده با اعمال تحریم ها علیه مسکو در پس زمینه عملیات نظامی ویژه ای که روسیه از 24 فبزوری در اوکراین انجام می دهد، تشدید شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала