Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تن‌هاگ خواستار روشن شدن وضعیت رونالدو قبل از آغاز تور پیش فصل

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
اریک تن‌هاگ از مدیران باشگاه خواسته است تا قبل از رفتن به تور پیش فصل، وضعیت کریستیانو رونالدو را مشخص کنند زیرا او تیم را بدون حاشیه می‌خواهد برای فصل جدید آماده‌ کند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر برخی از رسانه‌های معتبر انگلیسی مدعی شدند که کریستیانو رونالدو درخواست جدایی از منچستر یونایتد داده است و به دنبال این است تا اگر پیشنهاد بهتری برای او رسید، از این تیم جدا و راهی تیم جدیدی شود.
رونالدو به دلیل مشکلات خانواگی در چند جلسۀ آخر تمرینی زیر نظر اریک تن‌هاگ حضور نداشته و این موضوع به خبر داغی تبدیل شده و فشار سنگینی بر مدیران و کادر فنی جدید منچستریونایتد وارد کرده‌است.
با این حال، اریک تن‌ها سرمربی منچستریونایتد، خواهان روشن شدن وضعیت رونالدو قبل از رفتن به تور پیش فصل است و از مدیران خواسته است تا آینده ستاره پرتگالی را روشن سازند زیرا وی تیمی بدون حاشیه می‌خواهد.
طبق گزارش دیلی میل، منچستریونایتد به روز جمعه تور پیش فصل خود را به مقصد تایلند و آسترالیا آغاز خواهد کرد و تا هنوز حضور و یا عدم حضور رونالدو در این سفر مشخص نیست.
گفته می‌شود که رونالدو به دلیل عدم حضور قدرتمند یونایتد در بازار نقل‌وانتقالات، حضور در لیگ اروپا، کاهش دستمزد و رقابت با مسی، خواهان حضور در تیم قدرتمند دیگر است و نمی‌خواهد در اولدترافورد ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала