Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه اصل جدایی رونالدو از یونایتد+ عکس

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
سه مسئله سبب شده تا کریستیانو رونالدو به ترک منچستریونایتد ابراز تمایل نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ از این‌که منچستریونایتد در بازار فعلی تابستانی نتوانسته به خوبی ظاهر شود و نیز این‌که سران باشگاه دست به کاهش دستمزد وی زده‌اند از جمله مواردی هستند که رونالدو آنها را مدنظر گرفته و قصد جدایی دارد.
اگرچه یونایتد تایرل مالاسیا را به خدمت گرفت و به جذب کریستین اریکسن نزدیک شده؛ اما رونالدو نسبت به پاسخ باشگاه به فصل فاجعه‌باری که بدون جام پایان داد و به لیگ اروپا سقوط کرد، بی‌تاب شده است.
ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا همچنین باعث کاهش 25 درصدی دستمزد بازیکنان شده که به گفته منابع نزدیک به رونالدو؛ این بازیکن از این امر به شدت "ناراحت" شده است.
رونالدو با پیوستن مجدد به یونایتد با قراردادی 480.000 پوندی در هفته دارد و دستمزد پایه‌ی هفتگی او برای فصل آینده اکنون 360000 پوند است.
علی‌رغم تمایل رونالدو به ترک یونایتد پس از تنها یک سال، برخی منابع همچنان معتقدند که او در این باشگاه خواهد ماند، در حالی‌که یونایتد تردید دارد که خریدار آشکاری برای رونالدو وجود داشته باشد.
منابع ارشد یونایتد در آخر هفته تاکید کردند رونالدو هنوز برای فروش نیست. او با چلسی، که روملو لوکاکو را قرضی به اینترمیلان فرستاده و بایرن مونیخ که برای جدایی احتمالی روبرت لواندوفسکی به بارسلونا آماده می‌شود مورد توجه قرار گرفته است.
رونالدوی 37 ساله تنها بازیکن بین المللی بود که روز دوشنبه به دلیل "دلایل خانوادگی" در مجموعه تمرینی کارینگتون یونایتد برای پیش فصل حاضر نشد و باشگاه اعلام کرد که توضیحات او را پذیرفته است.
رونالدو تا سال آینده قرارداد دارد و یونایتد این گزینه را دارد که یک سال دیگر نیز تا سال 2024 با این بازیکن پرتگالی ادامه دهد.
آینده‌ی رونالدو چند ماه است که عمدتاً به دلیل حضور یونایتد در لیگ اروپا در فصل آینده نامشخص است. رونالدو در 19 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و آخرین بار در 17 سالگی با اسپورتینگ لیسبون در اکتوبر 2002 در لیگ اروپا بازی کرد، زمانی که جام یوفا نام گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала