تولد نوزاد عجیب الخلقه در هند با چهار دست و پا

© Depositphotos.com / katrinaelenaНожки близнецов под детским одеялком
Ножки близнецов под детским одеялком - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2022
عضو شوید
دیلی استار: نوزاد عجیب الخلقه با چهار دست و پا در هند به دنیا آمد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی استار، زنی به نام کامیلا در روز شنبه دوم جولای پس از احسا به زایمان به سرعت به بیمارستان منتقل شد و پس از مدتی کودکی به وزن تقریباً سه کیلوگرم به دنیا آورد.
به محض تولد نوزاد، بلافاصله مشخص شد که او مانند بقیه نیست - او چهار دست و پا داشت. اندام های اضافی روی شکم کودک تشکیل شده است.
با وجود ناهنجاری، از جنسیتش نوزاد تازه متولد گزارش نشده است، این نوزاد هیچ مشکلی از نظر سلامتی ندارد. مادر کودک هم حالش خوب است.
خبر تولد این نوزاد غیرعادی در اطراف محل پخش شد و توجه ساکنان محلی را به خود جلب کرد. مردم برای نگاه کردن به کودک به بیمارستان آمدند.
برخی او را معجزه طبیعت نامیدند، برخی دیگر پیشنهاد کردند که او تناسخ الهه لاکشمی با سلاح های متعدد رفاه، فراوانی، رفاه، ثروت، شانس خوب و خوشبختی است.
پیش از این گزارش شده بود که یک کودک با هشت دست و پا در بیمارستان سادار واقع در شرق هند به دنیا آمد. علیرغم این واقعیت که مردم محلی این ناهنجاری مادرزادی را با سرنوشت الهی کودک توضیح دادند، پزشکان مطمئن بودند که این ناهنجاری با عوارضی که در دوران بارداری ایجاد می شود همراه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала