Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال گرم خوان لاپورتا از کریستنسن+ عکس/ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آندریاس کریستنسن Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК "Челси"
آندریاس کریستنسن    Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس بارسلونا در مراسم معرفی رسمی؛ از آندریاس کریستنسن استقبال کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال بارسلونا به صورت رسمی از خرید جدیدش "آندریاس کریستنسن" رونمایی کرد.
مراسم معارفه این بازین که در "سیوتات اسپورتیوا" برگزار شد در آن خوان لاپورتا از این بازیکن استقبال کرد.

خوان لاپورتا در مراسم معارفه این بازیکن اظهار داشت: "آندریاس کریستنسن خوش آمدی. این یک روز بسیار خاص است. از زحمات شما و چیزهای ساده‌ای که در زندگی دارید سپاسگزارم. کریستنسن وقتی هشت ساله بود نوشت که می‌خواهد بازیکن بارسلونا شود. ما در اینجا بازیکنانی را می‌خواهیم که رویای بازی برای بارسلونا را در سر می‌پرورانند و از این بابت سپاسگزاریم. من می‌خواهم به همه کسانی که روی این قرارداد کار کرده‌اند تبریک بگویم. با تشکر از کاری که انجام دادید. آرزوی او برای آمدن به بارسلونا مثبت بود. او از یک باشگاه بزرگ می‌آید و ما بسیار راضی هستیم."

مدافع میانی دانمارکی با انتقالی رایگان از با قراردادی تا تابستان 2026 به بارسلونا پیوست که بند آزادسازی او 500 میلیون یورو ذکر شده است.
کریستنسن 26 ساله در لیلرود دانمارک به دنیا آمد و اولین گام‌های خود را به عنوان یک فوتبالیست با اسکیولد بیرکرود قبل از رفتن به بروندبی و سپس در سال 2012 به چلسی برداشت. او دو سال بعد اولین بازی خود را برای بزرگسالان انجام داد اما نتوانست خود را در تیم اصلی ثابت کند تا این‌که از یک قرارداد قرضی دو ساله در بوروسیا مونشن گلادباخ بازگشت؛ از آن زمان او 160 بازی برای باشگاه غرب لندن انجام داده است.
کریستنسن که 57 بازی ملی دارد می‌تواند کیفیت را به خط دفاعی بارسلونا بیاورد. او به فهرست قدرتمندی از جمله جرارد پیکه، اریک گارسیا و رونالد آرائوخو ملحق خواهد شد و انتظار می‌رود مدافع میانی دیگری نیز وارد این فهرست شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала