Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تماس میلان با مدیربرنامه اولیویه؛ روسونری به دنبال تمدید قرارداد با ژیرو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر France's Olivier Giroud celebrates his team's 4-3 victory at the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018
France's Olivier Giroud celebrates his team's 4-3 victory at the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
مهاجم فرانسوی میلان ممکن است قراردادش را با روسونری تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، اولیویه ژیرو یک سال دیگر با میلان قرارداد دارد اما این باشگاه ایتالیایی قصد دارد که قرارداد او را باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که داشته است تا سال 2025 تمدید کند تا مانع جدایی مجانی او شود.
بدین منظور روسونری اولین تماس با مدیر برنامه این مهاجم 35 ساله که هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده را برقرار کرده است. سران میلان مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده اند و منتظر پاسخ نهایی او هستند.
ژیرو در تابستان سال قبل بود که چلسی را به مقصد میلان ترک کرد. میلان برای جذب این بازیکن فرانسوی تنها یک میلیون یورو پرداخت کرد اما یکی از بهترین خریدهای فصل سری آAبود.
ژیرو در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی در روسونری داشت و با زدن 11 گل سهم به سزایی را در قهرمانی این تیم در سری آ ایفا کرد.
گفتنی است میلان در تابستان 2021 ژیرو را با حدود 1 میلیون یورو از چلسی به خدمت گرفت و او در اولین فصل حضورش آمار 14 گل در 38 بازی را ثبت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала