Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمسخر فرودگاه لیورپول به رونالدو+ عکس

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
فرودگاه لیورپول با پیشنهاد فرصت خروج به کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد به صورت آنلاین؛ این ستاره را مورد تمسخر قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو با آمدن اریک تن هاگ تا کنون در تمرینات منچستریونایتد حضور نیافته و به شدت با خروج از اولدترافورد در ارتباط است.
در تازه‌ترین مورد اما فرودگاه لیورپول باشگاه رقیب سرسخت تاریخی یونایتد، خروج احتمالی رونالدو را در رسانه‌های اجتماعی به شوخی گرفت.
حساب رسمی فرودگاه لیورپول در توییتر خود نوشت: "برای خروج از منچستر احساس خارش دارید، اما می‌خواهید از صف‌ها اجتناب کنید؟ ما با خوشحالی از کریستیانو دعوت می‌کنیم تا فرودگاه سریع‌تر، آسان‌تر و دوستانه‌تر شمال غرب را امتحان کند، جایی که می‌تواند با لوفت‌هانزا به مونیخ یا لیسبون متصل شود، یا با رایان ایر مستقیماً به پاریس یا رم پرواز کند"
این پست بیش از 1000 بار بازنشر شده و بیش از 8000 بار لایک شده است.
شیاطین سرخ پیش از این مصمم بودند که رونالدو پس از فصلی که در آن 24 گل در 38 بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند، در این باشگاه بماند. با این حال، گفته می شود که آنها اکنون می‌خواهند از درگیر شدن در یک حماسه طولانی نقل و انتقالات اجتناب کنند زیرا به دنبال بهبود از بدترین فصل خود در لیگ برتر هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала