Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به خروج از منچستریونایتد نزدیک‌تر شد

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد که فوق ستاره پرتگالی و باشگاه منچستریونایتد به پایان خط نزدیک شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 37 ساله و پرتگالی در روزهای اخیر با ارائه درخواست انتقال برای ترک باشگاه، اوضاع دفتر مدیریت منچستریونایتد را به‌هم ریخته و جنجال بزرگی برای این باشگاه ایجاد کرده است.
دلایل او برای انجام این کار فراوان بوده و تردید در مورد عملکرد مدیران باشگاه در بازار نقل و انتقالات و همچنین عدم موفقیت شیاطین سرخ در راهیابی به لیگ قهرمانان در پایان فصل گذشته، از عوامل اصلی تلاش کریستیانو رونالدو برای جدایی عنوان شده است.
در پی خبرهای مبنی جدایی این فوق ستاره، اکنون و بر اساس گزارش منابع معتبر، جت شخصی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستریونایتد، اخیراً در میان گزارش‌هایی مبنی بر خروج او از اولدترافورد، از لیسبون به مادرید پرواز کرد.
رونالدو دو روز است که با شیاطین سرخ تمرین نکرده و در عوض در هتلی در لیسبون اقامت داشته است. با این حال، به گفته پدرو سپولودا، روزنامه‌نگار پرتگالی، هواپیمای شخصی رونالدو در 6 جولای به لیسبون رسید و در عرض چند دقیقه از زمین بلند شد.
به این ترتیب، به نظر می‌رسد که جدایی رونالدو از جمع شیاطین سرخ جدی تر شده و روزهای اخیر و یا حتا ساعات اخیر ممکن است شاهد اتفاقات و خبرهای در این خصوص باشیم.
منچستریونایتد تا امروز موفق به جذب بازیکنان بزرگی برای تقویت ترکیب خود نشده است. پل پوگبا، بازیکن محبوب رونالدو نیز با اتمام قراردادش از جمع ستاره‌های شیاطین سرخ جدا شده و این اتفاق نیز ستاره پرتگالی را ناراحت کرده است.
تا امروز اخباری در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به تیم‌هایی چون چلسی و بایرن مونیخ عنوان شده، اما پرداخت این دستمزد هنگفت برای هر تیمی شدنی نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала