Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ نیم نگاه هالند به قرارداد با رئال+ عکس

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ارلینگ هالند Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "Мольде"
ارلینگ هالند  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Мольде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
در حالی‌که ارلینگ هالند در تابستان امسال به منچسترسیتی پیوست اما فرصت دارد که در رئال مادرید نیز بازی کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات اهدافی بزرگی چون ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را در پیش داشت اما هیچ کدام را به خدمت گرفته نتوانست زیرا اولی به منچسترسیتی پیوست و دومی در پاریسن‌جرمن ماندنی شد.
با این حال اما رئال همچنان هر دو مهاجم را برای سال‌های بعد در نظر گرفته و شرایط آنها را دنبال می‌کند.
بنابراین، فلورنتینو پرز به دنبال فرمول‌های لازم برای انجام عملیات هالند بوده، اگرچه این همان "9"اش بوده که درهای باز را برای هر باشگاهی که به خدمات او علاقه مند بوده است، باز گذاشته است.
بر اساس اطلاعات روزنامه "MARK" رافائلا پیمنتا وکیل هالند دستور داده که در هر یک از قراردادهای او یک بند رهایی گنجانده شود تا او همان مقصدش را کنترل کند. در واقع همین کار توسط سیتی انجام شد، کسی که تا سال 2027 پس از "تأیید" مهاجم 60 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند پرداخت کرد تا خدمات او را خریداری کند.
با این وجود، این توافقنامه همچنین شامل شرطی است که در صورت وجود باشگاهی که مایل به پرداخت از سوی او باشد، فوتبالیست تصمیم به خروج از زمین بگیرد. این شرایط می‌تواند در جولای 2024 تا 200 میلیون یا در همان تاریخ 2025 با قیمت کمتر 175 میلیون فعال شود. با این روی میز، نه تنها مادریدی‌ها، بلکه بزرگترین باشگاه‌های اروپا نیز دو سال پس از فرود در ورزشگاه اتحاد، دوباره به این مهاجم تنها علاقه مند خواهند شد.
با توجه به صحبت‌های فلورنتینو در برنامه "ال‌چیرینگیتو جوگونس"، دلیل نرسیدن هالند به سانتیاگو برنابئو در این پنجره نقل و انتقالات، بازی بنزما بوده است. این مرد فرانسوی بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را داشته، اعداد قابل توجهی را اضافه کرده و کاندیدای برتر برای برنده شدن توپ طلا بوده است. با وجود این، پیوند او با سیتیزن‌ها در سال 2023 منقضی می‌شود، به این دلیل که کارگردانی ورزشی او را یک سال دیگر تمدید کند تا آنها بتوانند در ادغام این بازیکن کار کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала