Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیاطین سرخ آماده شنیدن پیشنهادات برای رونالدو+ عکس

© REUTERS / HANDOUTالنجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020
النجم البرتغالي كريستيانو رونالدو أثناء مؤتمر صحفي قبل مباراة البرتغال والمجر في يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال منچستریونایتد دوست دارد که در جریان بازار تابستانی؛ پیشنهادات برای رونالدو را بشنود.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از این‌که کریستیانو رونالدو برای روز متوالی در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد حضور نیافت این باشگاه اعلام داشت که کریس فروشی نیست زیرا او دلایل خانوادگی را ذکر کرده است، توضیحی که باشگاه پذیرفت.
تصمیم نهایی با رونالدو خواهد بود و این امر می‌تواند که برای تغییر نظر و یا ماندن او در اولدترافورد درهای گفتگوی را باز نماید.
اسکای اسپورت نیوز مدعی شده که ژورژ مندس ایجنت رونالدو چند هفته گذشته را صرف فروش این بازیکن به باشگاه‌ها کرده و پرونده‌ای از حمایت مالی، رسانه‌های اجتماعی و نفوذ "بازارهای جدید" مشتری‌اش را جمع‌آوری کرده است.
تاد بوهلی مالک چلسی در میان مدیرانی است که به صحبت‌ها در مورد تیم‌اش گوش می‌دهد و شرایط این انتقال را زیر نظر دارد زیرا آبی‌ها همچنین در مورد انتقال نیمار مهجم پاریسن‌جرمن هم صحبت کرده‌اند.
با این حال، چلسی بر روی معامله برای رحیم استرلینگ و رافینیا متمرکز شده، زیرا باشگاه فقط بازیکنانی را به خدمت می‌گیرد که سرمربی توماس توخل می‌خواهد. بایرن مونیخ، بارسلونا و ناپولی نیز با مندز صحبت کرده‌اند.
کریستیانو به دلایل خانوادگی که باشگاه پذیرفته به تمرینات کارینگتون نرفته است.
غیبت رونالدو در حالی رخ می‌دهد که به یونایتد اطلاع داده که می‌خواهد در تابستان امسال در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب اولدترافورد را ترک کند.
رونالدو قرار بود روز دوشنبه دوباره به هم تیمی‌هایش بپیوندد، اما در عوض در چند روز گذشته در پایگاه تمرینی پرتگال - Cidade do Futebol - آمادگی خود را حفظ کرده است.
گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که آینده رونالدو در این تابستان نمی‌تواند به یک "حماسه" تبدیل شود.

کارشناس اسکای اسپورتس روز دوشنبه در توییتی نوشت: "تنها عامل مهم در مورد وضعیت رونالدو این است که با قاطعیت و سریع با آن برخورد شود. این نمی‌تواند حماسه‌ای باشد که تمرکز را از بستر ETH در دوره دو ماه آینده دور کند."

گفته می‌شود رونالدو نگران فعالیت نقل و انتقالات یونایتد در تابستان امسال است، اما روز سه شنبه باشگاه اولین خرید تن هاگ را با ورود تایرل مالاسیا مدافع چپ فاینورد اعلام کرد.
مالاسیا می‌تواند به زودی با ورود کریستین اریکسن پس از موافقت اصولی این ملی پوش دانمارکی برای پیوستن به یونایتد با انتقال آزاد همراه شود.
توافق اساسی با بارسلونا برای فرانکی دی یونگ در حال انجام است، در حالی‌که مذاکرات پیشرفته برای لیساندرو مارتینز ادامه دارد.

مذاکراتی نیز با آژاکس برای مهاجم آنتونی انجام شده اما سرمربی جدید آلفرد شرودر گفت: "او تا سال 2025 قرارداد دارد. من می‌خواهم با او کار کنم و باشگاه این را می‌داند."

حالا یونایتد برنامه پیش فصل خود را در برابر لیورپول در بانکوک سه شنبه هفته آینده و قبل از بازی دوستانه با ملبورن سیتی، کریستال پالاس و استون ویلا در استرالیا آغاز کرده است.
با همه‌ی این وضعیت، ادعای مطرح است که منچستریونایتد به دنبال شنیدن پیشنهادهای دریافتی احتمالی در مورد کریستیانو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала